test
Znaleziono 238 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "opole real"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
Wysokość premii określa Regulamin Wynagradzania. W ramach wynagrodzenia funkcjonuje premia regulaminowa, która w zależności od stanowiska wynosi od 25 do 75 % wynagrodzenia zasadniczego
wynikającego z umowy o pracę.
Dodatkowo pracownik może otrzymać premię uznaniową w wysokości maksymalnie 30% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego oraz premię zadaniową.
Premia za realizację sprzedaży jest wynikiem 3 składników: zrealizowanego obrotu, zrealizowanej marży, ilości aktywnych klientów
Pozdrawiamy, zespół Higma Service
użytkownik
7 sty (miesiąc temu)
7 sty (miesiąc temu)
Reklame maja dobra, ale realia niestety sa inne. Maja ludzi za nic ;) sa osoby co chwala i wielce mysla ze Wrobelki z nimi gadaja ta sa wielcy. xxxxxxx prawda Wrobel widzi tylko godzinki. Pozdrawiam
użytkownik
29.12.2018 (miesiąc temu)
29.12.2018 (miesiąc temu)
Nie widzę kretynizmów w wypowiedziach Casablanka, dostrzegam jednak jego spore pokłady gdzie indziej.
inna kwestia, że ta sama osoba to raczej # Haha#Pozdro#Tak itp.
Znów brak argumentów i merytorycznych przykładów. Jest za to nutka podłości wobec innych i oskarżenia o "rozdwojenie jaźni" , "kretynizm" itp.
Pytanie retoryczne, co wnosi taki wpis poza słabą próbą dyskredytacji osób, które mają inne, pozytywne zdanie o Silspek i popierają to faktami...?
Dlaczego ludzie, którzy piszą o tej firmie dobrze lub w sposób wyważony są natychmiast atakowani, choć sami w drugą stronę tego nie robią.

Szkoda, że tak mało osób jak np. #Dalejslabo jest zdolnych do kulturalnej dyskusji mimo różnych opinii.

To świadczy niestety tylko o tym, że Hejterzy nie mają argumentów tylko slogany i ogólniki, którymi próbują zasypać to forum.

Ponownie Proszę o mniej emocji oraz wiecej konkretów i faktów. Obrażanie innych wystawia świadectwo o o autorze takich wpisów jak #Haha itp. i z całą pewnością nie czyni takiego człowieka wiarygodnym.
Nie pomaga też permanentna zmiana nickow, gdyż styl zdradza wiele.

Firma Silspek nie jest perfekcyjna i jak każde przedsiębiorstwo, stale wymaga pracy nad wewnętrznymi mechanizmami.
Czasami proces taki opiera się o niepopularne decyzje kadrowe. Cześć ludzi je akceptuje, część nie i ma do tego prawo.
Ludzie mają prawo zmieniać pracodawcę, a pracodawca ma prawo korygować gdy to zasadne i uprawnione, swoje decyzje kadrowe. Patrząc z perspektywy czasu, bywa, że lepiej Komuś podziękować za współpracę i wysłuchać kilku mniej miłych opinii, niż narażać innych pracowników na negatywny wpływ takiej osoby. Jest to zdroworozsądkowe i korzystne rozwiązanie dla przedsiębiorstwa i zainteresowanego, który będzie mógł się realizować w innym, lepszym w swojej ocenie otoczeniu.
użytkownik
29.12.2018 (miesiąc temu)
29.12.2018 (miesiąc temu)
Szanowna Pani/Panie #Dalejsłabo, Dziękuję za sugestie. Jak już wspomniałem, rozumiem część argumentów, choć nie muszę ich podzielać. Sądzę, że pewnym problemem może być perspektywa i zakres danych jakimi dysponuje w danym przedsiębiorstwie Zarząd lub Manager. Te często (choć naturalnie nie zawsze) dają bardzo szerokie spektrum wiedzy i informacji, które niekoniecznie są i powinny być dostępne Pracownikom niższego i średniego szczebla. Jest to oczywiście mechanizm naturalny w spółkach nie będących już małymi przedsiębiorstwami, kilku osobowymi działalnościami.
Może on zatem determinować sytuację, iż dane ruchy z perspektywy Pracownika, wydają się być działaniem błędnym. Tymczasem realnie takie działania mogą być jak najbardziej zasadne i korzystne zarówno dla samych Pracowników jak i danej spółki. Zapewniam, że każdy Pracownik Silspek jest szanowany, nie oznacza to jednak, że każdego opinia czy też stanowisko, musi zostać uwzględnione. To komercyjne przedsiębiorstwo, które poza generowaniem zysków, musi myśleć o przyszłości swojej i Pracowników, stąd często decyzje podjęte "dzisiaj", mogą być niewygodne i nawet narażać decydentów na szwank, tymczasem jutro będą fundamentem do budowania rozwoju tej firmy.

"Cierpliwość jest plastrem na wszystkie rany." - Miguel de Cervantes Saavedra

Dziękuję Panu/Pani za wpis.
użytkownik
29.12.2018 (miesiąc temu)
29.12.2018 (miesiąc temu)
#Szanowna Pani/Panie #Dalejsłabo, nie mogę podzielić Twojej opinii, iż wskazane wartości dodane są standardem u większości przedsiębiorców, szczególnie w kwestii terminowości i wysokości wynagrodzenia. Owszem, pensja jest wypłacana na poziomie Silspek, a może i minimalnie większym, niestety często widzę konkretne przypadki, że przynajmniej 30-50% tej wartości jest oferowana pod tzw. stołem i sądzę, że również (niekoniecznie osobiście) zetknąłeś/łaś się z takimi praktykami. Problem w tym, że efekty akceptacji takiej formy wynagrodzenia, większość ludzi odczuje nie "dzisiaj", lecz w bardzo odległej perspektywie czasu.

Naturalnie nie piszę tego bynajmniej, aby zająć odmienne stanowisko niż Pana/Pani. Zwyczajnie mam nieco inne, nie miłe mojej osobie doświadczenia w tej materii, które jasno obrazują, jakie realnie warunki pracy są oferowane na rozmowach, a jakie w rzeczywistości. Oczywiście szanuję Twoją opinię i cieszy mnie, że Ktoś ma nieco mniej pesymistyczny obraz rynku. Proszę zauważyć, że również sam wspomniałem już we wcześniejszych wpisach, iż Silspek Rubber jak każde inne przedsiębiorstwo popełnia błędy i zdarzają mu się potknięcia. Nie są one jednak umyślne i z czasem są sukcesywnie korygowane.

Pozwolę sobie także na małe dementi, nigdzie nie nakłaniałem do pracy, gdyż nie ma takiej potrzeby, potencjalni Kandydaci przedkładają swoje CV , a nierzadko są to koledzy już pracujących osób.

Mimo, iż nasze opinie w pełni ze sobą nie licują, to Dziękuję, gdyż Pana/Pani komentarz, to pierwszy w nieoptymistycznej tonacji wpis, który obył się bez epitetów i emocjonalnego urągania innym. Znalazłem tam kilka aspektów, nad którymi warto się pochylić. To (mam nadzieje) pozwoli nam wspólnie wprowadzić w końcu nową jakość dyskusji.

Ludzie mają prawo do odmiennych opinii i myślę, że tak jak w każdym przedsiębiorstwie, znajdziemy wielu Pracowników usatysfakcjonowanych i szanujących daną pracę, jak i tych, którzy oczekują czegoś innego i podejmują decyzję o rozstaniu z firmą, której kultura organizacyjna czy też wybrane osoby nie wpisują się w ich oczekiwania.
Takie jest życie. Dziękuję
użytkownik
24.11.2018 (2 miesiące temu)
24.11.2018 (2 miesiące temu)
Co do tych "norm" w których sprawie ad personam mnie zahaczyłeś. To jest temat - rzeka, można by bez końca o tym gadać. Moim zdaniem głównym powodem "pompowania" normy przez inżynierię jest (niestety słuszne) przekonanie, że pracownicy produkcyjni NIGDY (nawet przy najbardziej sprzyjających warunkach np.: perfekcyjnie przygotowane stanowisko z poprzedniej zmiany, materiał bazowy bez wad, nie trzeba zmieniać palety/opakowania na detale po produkcji, nie trzeba zmieniać palety/kosza z materiałem źródłowym itp. itd.) jej nie przekroczą. Jednocześnie pracownicy produkcji są przekonani, że jeżeli wykonają ponad normę, to ona zostanie w przyszłości zwiększona "no przecież da się - tamten zrobił!". Nie wiem jak to powiedzieć, żebym nie został źle zrozumiany, ale proszę zauważ, że pracodawca dopuszcza wykonanie "normy" w 86 procentach (niejako uznając za oczywiste, że pracownik ma prawo mieć gorszy dzień), ale wykonania 114% współpracownicy raczej nie wybaczają... Posłużę się przykładem: gdy ktoś pracuje w tej firmie rok tylko na piłach/prasach i nigdy nie osiągnął ponad 90% normy przy cięciu ML (gdzie moim zdaniem norma jest w sam raz, czyli przekraczalna w sprzyjających warunkach o 10-15% ), to taki człowiek nie jest uczciwy i często z jego powodu te normy potem są "śrubowane" do jakichś absurdalnych wartości. Niestety zbyt często jesteśmy traktowani jako całość... Nie twierdźmy, wbrew faktom, że normy są tylko zwiększane. Była do niedawno absurdalna norma na cięcie Forda, a teraz jest realna - więc zmniejszać też potrafią :) Ale bądźmy szczerzy w obie strony, np: czy norma na cięcie Porsche nadal wynosi około 40szt/h? To jest absurd w drugą stronę... Bądźmy szczerzy i współpracujmy, bo tylko w ten sposób można tworzyć prawdziwą wartość, a nie wartość urojoną - własną chwałę. Ale przede wszystkim masz rację, że w tej firmie będąc uczciwym można się tymi normami nie przejmować, bo brygadziści widzą, że nie ściemniasz i kiedy się da - to urobisz, a kiedy nie - to nie... A kij z tym - piwo mi stygnie a ja tu wypisuję dyrdymały :))) Trzymaj się :)
użytkownik
23.11.2018 (2 miesiące temu)
23.11.2018 (2 miesiące temu)
Pracuje w zwagdajk wiec nie znam realiów helmond , ale jest to mniejszy zakład wiec sadze ze przy gorszych wiatrach bedziesz mieć te 4 dni a praca od grudnia zapewne się ruszy
użytkownik
13.11.2018 (3 miesiące temu)
13.11.2018 (3 miesiące temu)
Przedstawiona wyżej "opinia" to efekt szantażu zastosowanego przez Klienta w celu uzyskania korzystnej dla siebie decyzji dotyczącej wyceny świadczonych usług (lub ich bezpłatnej realizacji) i maja na celu wyłącznie zaszkodzenie wizerunkowi i interesom spółki. Czynności umowne były wykonywane zgodnie z pisemnie zaakceptowanymi postanowieniami przez obie strony, wskutek czego przedstawione zarzuty czy też oceny są bezpodstawne. W świetle notorycznych problemów z płatnościami ze strony Klienta, powyższą opinię radzimy odczytywać w odwrotnym kierunku.
użytkownik
12.11.2018 (3 miesiące temu)
12.11.2018 (3 miesiące temu)
Chyba sobie żartujesz. Nawet ludzie z teamu nie mogą się doprosić o jakikolwiek extra dzień. Ludzi po działach rzucają jak tylko mogą. Więc albo piszesz prosto z biora albo nie znasz realiów
użytkownik
09.11.2018 (3 miesiące temu)
09.11.2018 (3 miesiące temu)
Największy błąd jaki popełniłem to umieszczenie strony www i poczty na serwerze tej firmy. Stawki za tzw. usługi serwisowe z kosmosu. W Polsce nie potyka się w 99% firm tego typu żadnych opłat za drobne czynności związane z działaniem serwisu. Dodatkowo na pracę, która zajmuje 1-2minuty zastrzegają sobie 5 dni na realizację zlecenia, liczone oczywiście od zaksięgowanie przedpłaty. Podejście do klienta jest irytujące i bardzo nieprofesjonalne. ZDECYDOWANIE NIE POLCEAM.
użytkownik
09.11.2018 (3 miesiące temu)
09.11.2018 (3 miesiące temu)
Jesteśmy dumni i zadowoleni z tego co osiągamy i wypracowaliśmy. Nie wstydzimy się swojej historii i szczerze o niej komunikujemy – to prawda firma zaczynała swoją działalność w piwnicy. Wielokrotnie popełnialiśmy i pewnie jeszcze nie raz popełnimy błąd, z którego wyciągniemy kolejne wnioski i doświadczenia. Od lat przykładamy się do podnoszenia standardów i warunków pracy co niejednokrotnie zostało już docenione i zauważone – mamy świadomość co jeszcze jest do realizacji.
Wiemy też, że są firmy, w których wynagrodzenia są wyższe i niższe i raczej zawsze tak będzie.
Wszystkim niezależnie od oceny dziękujemy za uwagi i ożywioną dyskusję, która pozwala nam na refleksję i wyznaczanie nowych celów do realizacji.
użytkownik
05.11.2018 (3 miesiące temu)
05.11.2018 (3 miesiące temu)
Właśnie się zwolniłam z Centrali w Warszawie - to najgorsza firma w jakiej pracowałam. Koszmar, wieczna praca po godzinach, nie płacą za nią a do tego wiecznie nie wiedząca czego chce Pani Alicja - prezes. Chaos w pracy i w realizowanych zadaniach, bo co chwilę Dyrektorka zmienia decyzję, lizusostwo, napuszczanie przez panią prezes ludzi na siebie, a była taka miła na początku. Jak się czegoś oczekuje od firmy, albo wymaga lub chce się aby realizowali to do czego się zobowiązali to nagle jest się złym pracownikiem. Pani Dyrektor HR nic nie robi, można z nią rozmawiać a ona nic wydaje się jakby coś brała na uspokojenie bo nie za bardzo kojarzy co się dzieje w firmie. Nic z great place to work nie ma w tej firmie. Z poprzedniej odeszłam bo mi nie pasował dojazd, ale teraz w tej firmie nabrałam pokory. Nigdy nie robię takich rzeczy i sceptycznie podchodzę do takich for - ale przed tą firmą - a dokładnie przed tą osobą trzeba ostrzegać.
użytkownik
01.11.2018 (3 miesiące temu)
01.11.2018 (3 miesiące temu)
Robota jak robota, skóry tu z ciebie nikt nie zedrze. Dlaczego pytasz tylko o to, co ci może ta firma dać? A ty co oferujesz pracodawcy? Szlag może człowieka trafić jak się widzi kolejnego niedorozwoja od pierwszego dnia pracy zaaferowanego tylko jednym pytaniem: "co oni mi dadzą?!" Czy was wszystkich mama za karę wygnała do pracy, a "jak się nie uda" to gwarantuje wam powrót do cyca? Umowę o pracę masz od ręki, a reszta zależy wyłącznie od ciebie - takie tam są realia.
użytkownik
29.10.2018 (3 miesiące temu)
29.10.2018 (3 miesiące temu)
Bydgoszcz świetna KR , dobre warunki pracy , oczywiście trzeba być nastawionym na realizację celu . Wystarczy trochę chęci ???? polecam Joanna
użytkownik
28.10.2018 (3 miesiące temu)
28.10.2018 (3 miesiące temu)
Ludzie, dajcie se siana. Tu jakieś górnolotne dyskusje pod dyktando Zuzanny a w praktyce zgraja wiecznie zmęczonych gówniarzy, którzy jak już się dowiedzą którą śrubką lub przyciskiem coś w działaniu maszyny zmienić, stają się nagle "doświadczonymi", dla których ta ta zwykła codzienna praca jest upokarzającą przykrą koniecznością. To miejsce staje się jakimś nieformalnym zakładem pracy chronionej. Dwudziestolatkowie po dwa tygodnie w miesiącu na chorobowym, telefony, szlugi, kawy, jakieś wydeptane ścieżki do bujania się przez cały dzień koło roboty i kretyńskie gadki mające tą ściemę usprawiedliwić oraz mitologia "niewykonalnej" normy. Tam już prawie wyłącznie kobiety i przedemerytalne dziadki trzymają fason, masakra... Jeden durniejszy od drugiego, ale każdy z "aspiracjami" i 'ambicjami"! Jak się zatrudniłeś, ciołku, do najprostszej roboty fizycznej (bo nic innego robić nie potrafisz), to przynajmniej tę robotę staraj się wykonać rzetelnie przez osiem godzin w ciągu doby, zamiast starać się realizować towarzysko w miejscu pracy - taki mam przekaz :P
użytkownik
18.10.2018 (3 miesiące temu)
18.10.2018 (3 miesiące temu)
Praca w handlu opiera się na realizacji target ów narzuconych z góry i sprzedaży towarów z największą marżą, w każdej firmie tak jest. O co te żale? Taka specyfika branży.
Co do wielości obowiązków i presji zgadzam się. Zbyt wiele jest na głowie a czasu na wykonanie za mało.
użytkownik
11.10.2018 (4 miesiące temu)
11.10.2018 (4 miesiące temu)
To w końcu ile można zarobić jako serwisany?
Mam doświadczenie, może nie 10letnie ale 3-4lata.
A pytanie ile pracujecie godzin dziennie? Np.od 7 do 15 czy 17?
I jak ktoś wcześniej pytał czy premie są realne? Bo po rozmowie powiedziano mi o 13ce, benefit, grusza czy to jest realne czy tylko fikcja?
użytkownik
10.10.2018 (4 miesiące temu)
10.10.2018 (4 miesiące temu)
Skąd masz info o nie zachowaniu warunków transportu, chyba z palca wyssane.
Ta się składa że jestem przewoźnikiem w tej firmie i wszystkie moje auta muszą być wyposażone w izotermę, lodówkę, agregat chłodniczy i urządzenie grzewcze.
Dodatkowo transport jest pod stałą kontrolą temperatur w lodówce i na skrzyni z czego jesteśmy dokładnie rozliczani.Nie wiesz lub nie znasz realiów transportu to nie wypisuj bzdór
użytkownik
19.09.2018 (4 miesiące temu)
19.09.2018 (4 miesiące temu)
@Jojko, nie byłeś zadowolony z pracy w firmie? Co spowodowało taką opinię? Każde niedogodności w pracy można zawsze wyjaśnić i w ten sposób zmienić warunki zatrudnienia na korzystniejsze.
Na stronie firmy https://www.aluprof.eu/praca są ogłoszenia o prace w różnych lokalizacjach na stanowiska: asystentka do spraw magazynowych, projektant, magazynier, inżynier budowy i inne. Pracodawca gwarantuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez szkolenia, uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów oraz dostęp do wiedzy eksperckiej lidera w swojej branży, pracę w międzynarodowym środowisku, atrakcyjny system wynagradzania, bogaty pakiet benefitów.
użytkownik
14.09.2018 (5 miesięcy temu)
14.09.2018 (5 miesięcy temu)
@ExPracownik Twój staż pracy w POLBAU jest całkiem spory i oznacza również, że posiadasz dużą wiedzę na temat funkcjonowania firmy. Co, twoim zdaniem, poprawiłoby sytuację w tym miejscu?

Czy ktoś jeszcze chciałby dodać coś od siebie o tym pracodawcy? Pamiętajcie, że Wasze opinie mogą realnie pomóc niektórym osobom w podjęciu decyzji, czy tam aplikować.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "opole real"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin