test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "pisz"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Pff orle biurowy, na tyle cie stać? Do lepszej firmy, to już pozwól że Sam zainteresowany sobie oceni. 1000 na starcie i jeździć starą chołotą i samemu wszystko ogarniać zapewne. Jeśli dla ciebie pracownicy to naganiacze to fajnie masz, póki co to Ty piszesz o innej firmie w konkurencyjnym temacie ;) Szczegóły kolego szczegóły co jest niby lepiej? Bo póki co to suchy shit niczym nie poparty.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Sorry, ale Pro nie jest liderem. Ma produkty ale droższe od nowych konkurencji i niestety gorsze. Ale sza bo administrator wymaże. piszesz jako kto? Posługujesz się schematami i jesteś nieobeznany. Produkty elektroniczne to wytwór chińsko- koreański- poszukaj w necie a poziomnice i łaty są produkowane w Bielsku-Białej tą samą metodą od -jak wspomniałeś- od 23 lat. Niestety firma nie może się pogodzić, że nie są liderem, że nie są najlepsi. Wystarczy looknąć w KRS i coroczne sprawozdania. I co dalej na takim samym poziomie od 14 lat. Najpewniej administrator pilnuje aby nic co nie po myśli firmy wyszło na jaw. Ale to może pomóc prezesowi na wyciągnięcie wniosków- firma w której pracownicy zarabiają i pracują jak "ludzie" jest firmą do pochwały inna do bojkotu i napiętnowania wszystkiego o czym piszą respondenci. Wiem, że w ostatnim czasie ktoś utemperował wizerunek firmy, ale myślę, że należy wyciągać wnioski aby być normalnym jako firma. Trochę pokory bo są więksi, mądrzejsi i bogatsi. Dajcie pracować zarabiać i bądźcie konkurencyjni. Każdy chce zarabiać a nie być popychadłem wyzyskiwanym przez niedouków. Sorry ale język ojczysty powinien znać każdy tym bardziej menadżer. Życzę powodzenia i nie gniewajcie się panowie ze słów krytyki, krytyki konstruktywnej. Powodzenia
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Polecam moj chlopak jezdzi juz 4 rok tam do nich i nie nazeka jedno biuro holenderskie ktore sobie chwali i jak ma jakis problem w pl zawsze moze zjechac na 1 tydz lub dwa mial teraz 4 miesiace przerwy zadzwonil czy potrzebuja dalej i odrazu go wzieli bez zadnego ale a za domek nie pobieraja tyle jak to pisza inni
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Przy czym mail nie jest istotny sam w sobie, ważne żeby wszystkie ważne osoby w "dw" widziały, że tempo reakcji i jej jakość jest zawrotna. Jeśli np. zobaczysz maila od prezesa, wysłanego o 23:15, to odpowiadając na niego o np. 7 rano, wysyłasz go DOPIERO o 7 rano, podczas gdy już o 23:16 mogłeś odpisać "ok, zajmę się tym" i nabić 100 punktów do wizerunku. Samo wysłanie maila do wiadomości "góry" to tylko 50 punktów - pokazuje, że się troszczysz o firmę i lojalnie informujesz przełożonych, co Cię niepokoi. Błyskawiczna odpowiedź daje 2 razy więcej, więc warto przygotować się zawczasu, np. pisząc sobie gotowce z profesjonalnymi odpowiedziami na każdą okazję.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!TEŻ TAM PRACOWAŁAM I POWIEM WAM ZE WSZYSTKO CO TU piszĄ O LAUDAM TO PRAWDA!!!!!!!!!!!
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Dzien dobry! pisze do Panstwa w sprawie pracy na magazynie Amazon we Wroclawiu. Jestem z Ukrainy. Jaki sa mozliwosci dostac ta prace?
Dziekuje!
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Teresa dobrze piszesz brawo . Tolerancji troszkę a nie strugają cwaniaków .
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Korzystam z okuc bluma i czytajac to jestem troszke przerazony tym co piszecie proponuje wyslac normalny list do blum w austrii jesli poczta elektroniczna jest przekierowana na polske badz tez wejsc na stnone i poszukac kontakt do kierownictwa dyrekcji
Musze wam wam powiedziec ze jestem troszke w szoku jesli tak to wyglada chyba przejde na grasa albo hettich przekaze rowniez te informacje znajomym ktorzy z tego korzystaja byc moze rowniez przejda na inna firme, poprzez co spadnie zapotrzebowanie i te dziobaki mam nadzieje juz nie beda potrzebne. Nic sie nie dzieje bez przyczyny jesli nie szanujecie sami siebie nikt was nie uszanuje
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
No właśnie trzeba się zastanowić dlaczego tak robią, czemu chcą na siłę mieć wyrobioną normę,- bo ktoś na nich to wymusza. A jeśli chodzi o błędy, to na pewno się pisze oddzielnie. Na pewno nie tyle co zarabiam.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
No i przyszedł na mnie czas, pierwszy raz na forum pisze i chyba ostatni. W dniu wczorajszym moja żona wysmiala firmę mobilis za tak duża zapomoge na święta
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Jeśli chcecie zrobić tam porządek to musi być was większość i po temacie . Jeżeli się chce to dzisiaj są taki możliwości że można jednego i drugiego buraka nagrać i po temacie. Do Austrii ze skargą to można delegację wysłać albo samemu pojechać i też po temacie .Jednym słowem dla chcącego nic trudnego tym bardziej jak ktoś komuś robi krzywdę to trzeba działać a nie patrzeć na to z boku i udawać że się nie widzi albo mnie się nie czepiają to olał to pies nie mój problem.Może kiedyś to po tobie pojadą i wtedy poczujesz . Kiedyś Coca Cola zrobiła w stanach promocję w cenie jednej puszki można było kupić dwie . Był tylko jeden warunek do spełnienia automat z którego można było kupić napój miał wysokość trzech metrów . Jedna osoba niestety nie dała rady sięgnąć by zapłacić za napój. Wiec chyba proste ludzie brali się na barana po to aby móc sięgnąć i skorzystać co zyskali razem dwie puszki w cenie jednej. Wy wszystcy tu narzekający możecie zyskać godne warunki pracy i może w tym jest pies pogrzebany . Natomiast pamiętajcie o jednym jeśli ktoś komuś wyrządza krzywdę predzej czy pózniej otrzyma ją z podwójnym rażeniem z powrotem i na odwrót tyczy się to dobra. Pozdrawiam i powodzenia . Pozdrówcie zarząd i buraków . Co do oceny zakładu pracy znam parę osób które tam pracują faktycznie jest tam tak jak piszecie.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Weź nie pisz takich bzdur. Blum to jedna z nielicznych firm gdzie nie ma rotacji pracowników.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
pewnie że nie te wypowiedzi negatywne traktuj z przymrużeniem oka czy Na pewno piszą to pracownicy . Przecież każdy może to napisać
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Jaro "używania" pisze sie przez "ż " a nie przez rz
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Glupoty piszesz.Zatrudnij sie w Lidlu potem pisz.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
TOTALNE BZDURY !!! POZYTYWNE KOMENTY piszE JEDNA I TA SAMA OSOBA !!! NIE PŁACĄ NA CZAS. ZA WLASNE BŁĘDY OBWINAJA WSZYSTKICH BYLE TYLKO NIE SIEBIE . UMAWIAMY SIE NA PEWNĄ STAWKE A W RZECZYWISTOŚCI DOSTAJEMY MNIEJ . KAŻĄ PODPISYWAĆ ZGODY NA OTRZYMANIE WYPŁATY Z POŚLIZGIEM ABY UNIKNĄĆ KAR OD PIP . JESTEŚ NORMALNY TO SZUKAJ INNEJ PRACY . JA ODCHODZĘ W NAJBLIŻSZYM CZASIE . PRACY WOKÓŁ DUŻO . WYSTARCZY DOBRZE POSZUKAĆ.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
do roboty lenie a nie tylko piszecie bzdyry
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Ostatnio ruda bhp złapała kilku na tym, że palili przy drzwiach palarni. Zajmuje się pierdołami a na hali nie działające bariery, przewody na wierzchu, grzyby pourywane. Jeszcze raz przyjdzie ludzi męczyć o papierosy to piszę po włosku list do głównego zarządu i niech ją wypierniczą na bruk. Nie będzie pracowników terroryzować.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Pracowałem tam kilka lat i aż się sam sobie dziwię, że się na takie warunki pracy zgodziłem. Zmieniłem pracę, nie dlatego, że ludzie mi nie odpowiadali, bo większość z nich to wartościowi pracownicy, ale jeśli jestem rozliczany za wyniki których nie mogę osiągnąć, bo na ich wpływ mają znaczenie różne czynniki ( i tu ludzie którzy to czytają to już wiedzą kto pisze ), że nagminnie łamane są przepisy BHP, a kierownictwo udaje, że nic nie wie, że umowa o pracę tymczasową ma znamiona umowy o pracę i mają to w nosie, że dyrektor bawi się w kontrolera jakości, a jak są zwroty to po xxxxxxx i po premii mają pracownicy, że powierzchnia zakładu to nie gumka od majtek i się nie rozciągnie, a już ta cała pusta gadka, że jak się przeniesiemy na nowy zakład to będzie super - co będzie super i lepiej, jak myślenie i podejście do zarządzania zakładem i kierowania pracownikami zostanie takie jak jest dzisiaj. Warto się nieraz zatrzymać i przewartościować, czy to się opłaca i w którą chcesz iść stronę - czy będziesz coś znaczył, czy będziesz podnóżkiem szefa.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Jasne że jeżeli firma jest w stosunku do kogoś niewporzadku to trzeba działać. DZIAŁAĆ a nie uzalac się na forum, pisać w kółko to samo jak to źle jak nie dobrze. Różne osoby w swojej karierze spotykałem, było raz lepiej raz gorzej, nie pisze ze wszystko jest tak jakbym to sobie wymarzyla ale póki co czuję się w naszej firmie dobrze i mam nadzieję że tak zostanie no i wszystkim tego życzę. Nie rozumiem tylko tego jak piszą że jest tu tak bardzo ciężko....4 lata pracowałam w lidlu jako kierownik i 6 lat w biedronce na tym samym stanowisku, tutaj jeszcze nie zdarzyło mi się wrócić do domu tak zmęczona jak po dniowce ww firmie. I wierzcie mi jak już pisałam wcześniej wszędzie dobrze gdzie nas nie ma....
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "pisz"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Garwolin

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin