test
Znaleziono 4 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "printing house"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
To ze strony : Gdzie tu jest napisane o reorganizacji? Masz inne informacje Biurokrato z Warsaw? Może w Warszzawie są?
Walstead, one of the leading European commercial printing groups, today announces it has signed a definitive agreement to acquire LSC Communications, Inc.’s European printing business based in Poland (“LSC Poland”). The transaction is subject to customary completion conditions, adjustments and regulatory approval.

Established in 1994, LSC Poland is the seventh largest web offset printer in Europe. Revenue in the year ended 31 December 2017 was €200.0 million.

LSC Poland specialises in the production of retail advertising flyers, magazines, catalogues, and in-store point of sale solutions for over 430 customers in 34 countries. The business also provides pre-media graphic services from a dedicated facility in Warsaw.

The company employs over 2,000 staff at six sites in Poland. The three web offset manufacturing sites at Starachowice (x1) and Kraków (x2) extend to 72,800 m2 in total and house 23 web offset and five sheet-fed printing presses. In 2017 LSC Poland printed 105.2 billion A4 pages and processed 222,000 tonnes of paper.

Following completion, Walstead will be a leading producer of advertising flyers and magazines in Europe with pro-forma annual revenues exceeding €730 million. The enlarged group will employ over 4,400 staff operating 70 web offset and four gravure printing presses which process 905,000 tonnes of paper annually. The group will serve 4,800 customers in 38 countries from 19 production facilities in the UK, Spain, Austria, Czech Republic, Slovenia, and Poland.

LSC Poland will be rebranded and operate as a fourth regional division alongside Walstead UK, Walstead Iberia and Walstead CE. Grzegorz Czech, LSC Poland’s chief executive, will remain with the company.

Mark Scanlon, chairman of Walstead, commented: “This is another transformational deal for us. The combination of Walstead and LSC Poland creates a business with unmatched geographical reach and production resource to support Europe’s largest retailers, catalogue and magazine publishers, and brand owners. As can be evidenced by our growth in the European printing sector, I firmly believe printed media has a long-lasting place with consumers and provides our customers with a measurable, trustworthy and reliable channel to market. Those involved in the print media supply chain must recognise that consolidation is becoming increasingly necessary to ensure print remains a viable and economical communication medium that can continue to meet the challenges of the digital world.”

Thomas J. Quinlan III, chairman, president and chief executive officer of LSC Communications, Inc., commented: “Walstead’s position as one of the leading web offset commercial printers in Europe will create new opportunities for LSC Poland to expand even deeper into the European market. This, combined with LSC’s strategic focus on driving long-term growth through pioneering services and solutions that create the most value for our core client segments, were the geneses of this mutually advantageous agreement.”
użytkownik
28.04.2016 (2 lata temu)
28.04.2016 (2 lata temu)
Firma oferuje drukarki i wszystkie rzeczy z tym zwiazne, wiec tak naparwde to mają kompleksową obsługę no i to jest z pewnoscią na plus dla nich.. jednak jeśli chodzi o prace to niestety nie widze ofert żadnych do nich.
użytkownik
19.12.2015 (3 lata temu)
19.12.2015 (3 lata temu)
Wynagrodzenie na pewno nie jest najlepszą stroną tej firmy, aczkolwiek w porównaniu do konkurencji i tak nie jest źle pod tym względem. Także, jeśli nie ma się niczego lepszego to dobra i ta firma.
użytkownik
22.10.2011 (7 lat temu)
22.10.2011 (7 lat temu)
12 godzin i tylko 20 min przerwy a raczej jedzenie przy maszynach. Predkosc i tylko predkosc LIPA TOTALNA
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "printing house"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Garwolin

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin