test
Znaleziono 47 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "santander consumer bank"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
17.12.2018 (30 dni temu)
17.12.2018 (30 dni temu)
Rozumiem. Dobrze, że zechciałeś dopowiedzieć coś, jeśli chodzi o tę kwestię. Musisz jednak wiedzieć, iż zawsze należy walczyć o swoje prawa. Dlatego też najlepiej byłoby, jakbyś jeszcze spróbował poprawić swoją sytuację. Oczywiście, jak wnioskuję, nadal pracujesz w santander consumer bank?
autor
09.12.2018 (miesiąc temu)
09.12.2018 (miesiąc temu)
Użytkownik @kkkk może mieć nieco inne zdanie, jeśli chodzi o tę kwestię. Trzeba to po prostu uszanować. Ale chcemy również poznać i twoje zdanie na temat specyfiki pracy w firmie santander consumer bank. Może powiesz na początek, jak długo i na jakim właściwie stanowisku jesteś tam zatrudniony?
autor
02.12.2018 (miesiąc temu)
02.12.2018 (miesiąc temu)
Mam nadzieję, że Twój post nie jest żartem. Mobbing oznacza bowiem działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika. Jeśli w związku z tym w santander consumer bank takie sytuacje mają miejsce, to należałoby zgłosić komuś ten fakt. Zrobiłeś to?
użytkownik
29.11.2018 (miesiąc temu)
29.11.2018 (miesiąc temu)
Praca jak praca. Ludzie fajni. Po tylu latach widac jakies widmo zmian na lepsze, choć jak w wielu miejscach wielu ludzi uprawia strategię bmw

Moje sugestie dla santander consumer bank S.A.:
Zagonić hr i marketing do pracy

Lubię atmosferę w santander consumer bank S.A. za:
Fajni ludzie, pomocni, dobre ubezpieczenia grupowe i swietne imprezy integracyjne
użytkownik
25.11.2018 (miesiąc temu)
25.11.2018 (miesiąc temu)
Spoko firma. Budynek trochę straszy. Ale jak się robi to co trzeba jest ok. Social bardziej dla starych ludzi. Ale opcji trochę jest. Multisport zależny od kasy, jaką dostajesz. Ludzie różni. Szefowie też. Sporo starych pracowników, mało młodych z otwartymi głowami. Mega plus za to, że 8-16 i do domu. Nie musisz niczym się martwić.

Moje sugestie dla santander consumer bank S.A.:
Nowe biuro i więcej działań z myślą o młodych pracownikach

Lubię atmosferę w santander consumer bank S.A. za:
8-16 w pracy i luz. Największa zaleta
autor
25.11.2018 (miesiąc temu)
25.11.2018 (miesiąc temu)
Naprawdę wielka szkoda, że akurat ja nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytania. Ale jestem przekonana, iż ktoś posiada wiedzę, która Cię interesuje i zechce podzielić się nią z Tobą. A chciałabyś ubiegać się o jakąś konkretną posadę w santander consumer bank?
autor
16.11.2018 (2 miesiące temu)
16.11.2018 (2 miesiące temu)
Ale chyba należy docenić santander consumer bank za to, że stawia swoim pracownikom coraz to nowe wyzwania. To przecież sprawia, iż nie mamy problemu z monotonią w pracy. A czy Wasza pensja składa się jedynie z podstawy, czy również i z prowizji?
autor
10.11.2018 (2 miesiące temu)
10.11.2018 (2 miesiące temu)
Należy Ci serdecznie podziękować za ten wpis. Jestem przekonana, że pomogłeś nim wielu osobom, zastanawiającym się nad aplikowaniem do santander consumer bank. I trzeba przyznać, iż ta firma oferuje Wam bogaty pakiet dodatkowych benefitów. A co z rodzajami umowy - wszyscy dostają umowę o pracę, czy to zależy jednak od stanowiska?
użytkownik
09.11.2018 (2 miesiące temu)
09.11.2018 (2 miesiące temu)
Wszystko zależy od ludzi i stanowiska. Ale na brak fajnych ludzi nie ma co narzekać. Zaczyna się zmieniać na lepsze. Narzekać zawsze można. Najlepiej robić to na forach i wylewać pomyje. Home office pewnie zależy od stanowiska i szefa. Benefity i dbałość o rozliczobe nadgodziny też. Mnóstwo ludzi pracuje tu po 10 czy 15 lat, więc jeśli jest tak źle, to co tu robią. Dla mnie dobra praca od do z benefitami dla dzieci: dzień dziecka, kolonie; tydzień santandera, klub biegacza, imprezy sportowe, wycieczki pracownicze. Tutaj szefowie rozumieją, że masz chore dziecko i musisz wcześniej wyjść.

Moje sugestie dla santander consumer bank S.A.:
Nowa siedziba i więcej zmian odczuwalnych dla pracowników

Lubię atmosferę w santander consumer bank S.A. za:
Ludzie
autor
04.11.2018 (2 miesiące temu)
04.11.2018 (2 miesiące temu)
@ciekawski Skoro już pytasz o takie kwestie, to musisz już naprawdę chcieć pracować w santander consumer bank. Dużo osób uczestniczy w dyskusji o tym pracodawcy, a więc a na pewno znajdzie się osoba, która poda Ci te informacje. Aplikowałeś już, czy na razie jesteś na etapie "wywiadu"?
autor
28.10.2018 (2 miesiące temu)
28.10.2018 (2 miesiące temu)
@pracus Myślę, że te oferty zawierają wystarczającą ilość informacji - jak oczywiście na ten etap. Resztę warto już uzgodnić podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Już trochę udzielałeś się w dyskusji i widzę, iż jesteś pracownikiem w santander consumer bank. Jakie stanowisko tam obejmujesz?
użytkownik
25.10.2018 (2 miesiące temu)
25.10.2018 (2 miesiące temu)
Fajni ludzie. Szefowie rozni ale jak wszedzie. Mozliwosc rozwoju. Place rozne ale jak w kazdym korpo da sie dowiedziec wiele. Bogaty social, szczególnie dla starych i dzieciatych. Firma trochę nie myśli o młodych ale jest tez sporo osob z otwarta glowa

Moje sugestie dla santander consumer bank S.A.:
Pomyslcie o mlodych ludziach a nie tylko o starych pracownikach

Lubię atmosferę w santander consumer bank S.A. za:
Atmosfera spoko chociaz wartoby pojsc w strone nowoczesnosci a nie tylko o tym mowic
użytkownik
25.10.2018 (2 miesiące temu)
25.10.2018 (2 miesiące temu)
Nie polecam leasingu w Gdansku przez santander consumer nie uprzejma i bezczelna Pani ktora twierdzi ze samochód za 60 tys to dla niej strata czasu Nigdy wiecej kontaktu z tym bankiem. Dla Pani dla ktorej samochody ponizej 100tys to strata czasu zycze powidzenia

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Zmiana osob zajmujacych sie leasingiem na obszarze Gdanska -Pania ktora mnie obslugiwala
autor
21.10.2018 (2 miesiące temu)
21.10.2018 (2 miesiące temu)
Na oficjalnej stronie firmy santander consumer bank można znaleźć aktualne oferty pracy. Zobaczcie tutaj: https://www.santanderconsumer.pl/kariera/oferty-pracy/ Prowadzą w chwili obecnej rekrutację na rozmaite stanowiska: kasjera, scrum mastera, analityka ds. planowania strategicznego, itp. Może ktoś z Was byłby zainteresowany tego typu posadami? Dajcie znać w swoich komentarzach.
użytkownik
21.10.2018 (2 miesiące temu)
21.10.2018 (2 miesiące temu)
Firma przechodzi wiele zmian. Jej największy plus to ludzie. Często pomocni, otwarci, zaangażowani. Ma wiele plusów i wiele minusów, jak wszędzie. Jeśli ktoś chce możę skorzystać z wielu programów, szkoleń i innych możliwości takich jak wycieczki, czasem też elastyczne godziny pracy albo home office. Na minus na pewno siedziba - ale ta za rok ma się zmienić

Moje sugestie dla santander consumer bank S.A.:
Lepsza komunikacja, obustronny kontakt managerów z pracownikami, no i fajnie, że widać nas w socialu

Lubię atmosferę w santander consumer bank S.A. za:
Możliwości rozwoju, fajni ludzie,
autor
13.10.2018 (3 miesiące temu)
13.10.2018 (3 miesiące temu)
@nick Jak zapewne wiesz nie jest to odpowiednie miejsce na dyskusje i rozważania w takim charakterze. Jeśli jesteś albo byłeś pracownikiem firmy santander consumer bank i chciałbyś podzielić się swoimi spostrzeżeniami odnośnie tego pracodawcy, to zapraszamy. Może jeszcze wiesz, czy teraz planują rozpoczęcie rekrutacji?
autor
07.10.2018 (3 miesiące temu)
07.10.2018 (3 miesiące temu)
@Mmm Twoje obawy mogą być słuszne, ale chyba nie należy popadać w takie skrajności. Jak długo, mniej więcej, trwają wyjazdy organizowane przez santander consumer bank? Sam nie jesteś tam pracownikiem, tylko Twoja żona - tak? To może namówiłbyś ją, żeby wzięła udział w dyskusji i dokładnie nam opisała tego pracodawcę - zrobisz to?
użytkownik
07.10.2018 (3 miesiące temu)
07.10.2018 (3 miesiące temu)
Pracownicy santander wyjeżdżają na różne wycieczki, integracje,gale,imprezy itp. Moje pytanie a co z ich rodzinami, partnerami,mężami,żonami? Jestem w takiej sytuacji i delikatnie mówiąc nie jestem z tego zadowolony że moja partnerka jedzie gdzieś sama,nie od dziś wiadomo że różne rzeczy się dzieją na takich wyjazdach,nie służy to niczemu dobremu na pewno relacjom między nami.Myślę że nie tylko ja mam takie obawy.santander consumer bank stawia na pracowników na ich rozwój itd... a zapomina o ich rodzinach.
autor
26.09.2018 (3 miesiące temu)
26.09.2018 (3 miesiące temu)
@klienci Myślę, że to nie miejsce na tego typu uwagi i dyskusje. Wątek dotyczy ściśle szeroko pojętych warunków pracy w santander consumer bank, wiec jeśli chciałbyś dodać coś na ten temat - zapraszam.
@Tomasz Niestety nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo nie jestem pracownikiem w tej firmie. Ponadto, z takim pytaniem warto już poczekać do etapu postępowania kwalifikacyjnego. Złożyłeś już tam dokumenty?
autor
20.09.2018 (3 miesiące temu)
20.09.2018 (3 miesiące temu)
@liam Dziękuję Ci za odpowiedź. Powołując się na Twoją relację jasno można stwierdzić, że w santander consumer bank panuje napięta sytuacja. Czy istnieje jakakolwiek szansa, że za jakiś czas warunki pracy ulegną poprawie?
@anonymous Co jest dla Ciebie takie śmieszne? Jesteś w jakiś sposób związany z tą firmą?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "santander consumer bank"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Poznań

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin