test
Znaleziono 197 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "skamex"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Tą firmą rządzi niezrównoważona psychicznie i emocjonalnie kobieta, która powinna już dawno przebywać w zamkniętym zakładzie psychiatrycznym. Podobnie jak jej niedouczony synek, stanowią jedyna i niepodzielna władze w skamexie. Pan rekruter, jak każdy posłuszny sługa, gani złe opinie całkowicie nie biorąc pod uwagę opinii pracowników, byłych czy też obecnych
użytkownik
17.10.2018 (4 miesiące temu)
17.10.2018 (4 miesiące temu)
Wystarczy zadzwonić do Firmy, moją osobę można łatwo zidentyfikować w końcu prowadzę procesy rekrutacyjne w tej Firmie. I potwierdzam - uwaga była cenna, za co dziękuję ponownie. Każde uwagi są cenne, ponieważ pozwalają się rozwijać i nie popadać w samozachwyt. Niestety męczy mnie już trochę rozmawianie z monitorem. Cenię po prostu normalny kontakt wg starej zasady "masz jakieś uwagi do mnie to porozmawiajmy w cztery oczy" poznaj moje intencje, daj poznać swoje i tyle. Pozdrawiam Mariusz xxxxxxx
użytkownik
12.10.2018 (4 miesiące temu)
12.10.2018 (4 miesiące temu)
Wspomniał Pan/Pani, ze słabe jest to iż wypowiadam się anonimowo. A czy Pan/Pani podpisuje się ? Dostosowuję się do panujących tutaj zasad
użytkownik
09.10.2018 (4 miesiące temu)
09.10.2018 (4 miesiące temu)
Dziękuję za zwrócenie uwagi - Człowiek uczy się całe życie a i tak głupi umiera . Odpowiadając na pytanie - tak rekruterzy mieli szkolenia z soft skills. Gdyby była możliwość pogrubienia i w kolorze nie byłoby to stosowane, bo nie ma takiej potrzeby. Co do netykiety nie będę dyskutował i się spierał bo widać, że Pan bądź Pani ma na ten temat wiedzę. Tylko szkoda, że skupiamy się na netykiecie a nie na ogólnie przyjętej kulturze osobistej, bo wyrażanie opinii anonimowo bez możliwości identyfikacji piszącego jest słabe drogi/droga MW. Co do wielkich liter to owszem jest to krzyk w rozumieniu netykiety a w tych przypadkach służy do zaakcentowaniem wypowiedzi. Pozdrawiam
użytkownik
06.10.2018 (4 miesiące temu)
06.10.2018 (4 miesiące temu)
Zastanawiam się czy rekruterzy mieli jakieś szkolenia z soft skills. Wielokrotnie w wypowiedziach pojawiają się tutaj słowa WYSZCZEGÓLNIONE właśnie w ten sposób, wielkimi literami. Szkoda, że nie są jeszcze pogrubione i w kolorze czerwonym, pewnie gdyby to było tutaj możliwe to by były. Jest to bardzo nieeleganckie,oznacza krzyk i świadczy o słabej netykiecie. Wiem, że również nieeleganckie jest wskazywanie cudzych błędów, ale także temu służy to miejsce. Polecam rekruterom zapoznać się pewnymi zasadami, np. xxxxxxx
użytkownik
05.10.2018 (4 miesiące temu)
05.10.2018 (4 miesiące temu)
Dziękuję za wyrażoną opinię i jednocześnie przepraszam za brak informacji zwrotnej. Informację z decyzją ZAWSZE wysyłamy drogą mailową (może „wpadło do spamu”), bądź telefoniczną i staramy się to zrobić w umówionym z kandydatem okresie. Oczywiście zdarzają się z przyczyn niezależnych (nieobecność w biurze, urlopy, choroba) sytuacje, że informacja przychodzi z opóźnieniem, jednakże wtedy również informujemy kandydata o przesuniętym terminie decyzji. Sprawdzimy ostatnio przeprowadzone procesy rekrutacyjne, postaramy się znaleźć przyczynę braku informacji i poczynić działania, które w przyszłości pozwolą takie zdarzenia wyeliminować.
użytkownik
02.10.2018 (4 miesiące temu)
02.10.2018 (4 miesiące temu)
Rozmowa Rekrutacyjna, była przeprowadzona bardzo dobrze. Jednak firma obiecała skontaktować się, nie ważne jaki będzie wynik rozmowy. Nie dotrzymali słowa, nie poinformowali czy przyjmują czy nie na stanowisko, mimo że obiecali, że to zrobią. Poza tym wszystko było w porządku.
użytkownik
20.09.2018 (4 miesiące temu)
20.09.2018 (4 miesiące temu)
Dziękujemy za opinię. Każda jest cenna. Jednakże skoro PIERWSZY TELEFON / pierwszy kontakt z zaproszeniem na rozmowę INFORMUJE kandydata o: aplikacji na dane stanowisko, pytanie o chęć udziału w procesie rekrutacji i aktualności oferty ze strony kandydata, ustalenie terminu, czasu z uwzględnieniem dostępności kandydata, i miejsca spotkania, jak również informacją, że otrzyma maila ze szczegółami to wg Ciebie za SŁABO i za mało - proszę napisz czego oczekujesz jeszcze jako kandydat, jakiej informacji Ci brakowało, bądź na jakie Twoje pytania nie było odpowiedzi? Nie oczekuję od osoby wpisującej opinie anonimowo szczególnego podejścia, tylko rzetelności. Jeśli coś oceniasz wymagając innego podejścia napisz konkretnie, tylko wtedy wpis pozwoli ocenić czy zostały popełnione jakieś błędy w procesie rekrutacji i jeśli tak to je poprawić. Pozdrawiam i życzę mocnych rekrutacji.
użytkownik
14.09.2018 (5 miesięcy temu)
14.09.2018 (5 miesięcy temu)
Bardzo słaby proces rekrutacji począwszy od pierwszego telefonu z zaproszeniem na rozmowę, po samą rozmowę zwłaszcza. Miło, ale to za mało
użytkownik
05.09.2018 (5 miesięcy temu)
05.09.2018 (5 miesięcy temu)
Praca jak praca, jest dużo, dostałam po próbnym 2400 na rękę, (i za kolejny okres 2600) umowa na dwa lata od razu, ludzie w firmie super starają się pomóc, wytłumaczyć, znaleźć czas, jednak sami mają bardzo dużo pracy przez to atmosfera napięta, duża odpowiedzialność Bardzo duże wsparcie od działu rekrutacji, tłumaczą, pomagają się odnaleźć, rozwiązać problemy, odpowiedzieć na pytania, pokierować. Jest szansa na większe zarobki i stabilność dla mnie to ważne. To tyle.
użytkownik
23.08.2018 (5 miesięcy temu)
23.08.2018 (5 miesięcy temu)
Dziękuję za wyrażone opinie
użytkownik
23.08.2018 (5 miesięcy temu)
23.08.2018 (5 miesięcy temu)
Pani Marto oczywiście szanuje Pani subiektywne odczucia. Jednak pozwolę sobie nie zgodzić się z opinią co do patrzenia w sufit i rozglądania się, jest ona w dużej mierze przesadzona – w małej Sali konferencyjnej, w której z Panią miałem przyjemność rozmawiać to mało wygodne, gdzie na boki nie spojrzysz i tak widzisz kandydata. Na marginesie rozmowa rekrutacyjna to nie przesłuchanie, ani lekcja w szkole i nie ma obowiązku patrzenia w kandydata jak w obrazek. Poza tym to ze mną Pani rozmawiała, i to ja poświęciłem Pani całą uwagę, a zadaniem obecnej drugiej osoby było tylko słuchać i obserwować. Ważne by podczas rozmowy zwrócić uwagę na to co się mówi i słyszy. Nie jestem szefem działu handlowego, ale to nie ma znaczenia. Co do nie poważnych osób w dziale handlowym, TO PRZYKRE, że ocenia Pani ludzi po fałszywych przesłankach, BO OSÓB Z DZIAŁU HANDLOWEGO Pani NIE POZNAŁA, a to są naprawdę koleżeńskie, sympatyczne i bardzo rzeczowe osoby. Cóż życzę Pani samych profesjonalnych rozmów kwalifikacyjnych i równie jak Pani, współpracy tylko z poważnymi i kulturalnymi osobami.
użytkownik
22.08.2018 (5 miesięcy temu)
22.08.2018 (5 miesięcy temu)
Cóż ciekawa opinia, ponieważ wiem kto prowadzi w tej Firmie rekrutację, i gdyby Pani słuchała a nie nudziła się to on nie jest szefem działu handlowego. Osoba, z którą Pani rozmawiała rekrutacjami z dużym powodzeniem zajmuje się od ponad 17 lat (nie uważa się za specjalistę). Wypowiada się Pani o pytaniach, oczywiście one są ważne, ale ważniejsza jest odpowiedź i postawa kandydata, jego reakcja, zachowanie. A motywować może bardzo wiele rzeczy np.; bliskość miejsca zamieszkania, dobry dojazd, godziny pracy, dodatkowe benefity, niezależność, rozwój, oczywiście pieniądze, atmosfera... Ale jeżeli Panią motywuje zarobki to super. I nie ma to znaczenia czy w dziale handlowym czy na innym stanowisku. Musi Pani pamiętać, że jedno to odpowiedź na pytania a drugie to zachowanie, kandydat oceniany jest za całokształt nie tylko za CV, odpowiedzi ale przede wszystkim za postawę od momentu kiedy wejdzie na salę. Pozdrawiam. Specjalista HR
użytkownik
17.08.2018 (6 miesięcy temu)
17.08.2018 (6 miesięcy temu)
I jak, dostałaś się ? Możesz powiedzeć coś więcej ?
użytkownik
17.08.2018 (6 miesięcy temu)
17.08.2018 (6 miesięcy temu)
Dział Handlowy, byłam na rozmowie kwalifikacyjnej, którą prowadził szef działu wraz z dziewczyną, może 27-letnią, która podczas spotkania wykazała się żenującym brakiem kultury patrząc w sufit i rozglądając się na boki, to już wywarło na mnie fatalne wrażenie co do wizerunku firmy. Mężczyzna dość rzeczowy, szkoda że pytania jakie zadawał.np. " Co Panią motywuje do pracy? " były mocno oklepane i konkretne osoby opdowiedzą po prostu, że zarobki, bo cóż innego może motywować, przecież nie misja zbawienia świata w dziale handlowym.. Było jeszcze kilka pytań, ale zasadność ich zadawania istaniałaby, gdyby padały z ust specjalistów z dziedziny HR, a nie amatorów. Trochę się nudziłam i trochę byłam zażenowana. Nie polecam aplikować do działu handlowego jeżeli liczycie na współpracę z poważnymi osobami
użytkownik
30.07.2018 (6 miesięcy temu)
30.07.2018 (6 miesięcy temu)
Powyższa opinia odzwierciedla idealnie moje uczucia. Mogłabym napisać dokładnie to samo. Jedyne co się zmieniło to może trochę lepiej z wynagrodzeniem, ale też trzeba o nie zawalczyć.
użytkownik
09.07.2018 (7 miesięcy temu)
09.07.2018 (7 miesięcy temu)
O widzę że portal najlepszyfachowiec.pl znowu próbuje podgrzać dyskusję. Tym razem już nie Administrator tylko tajemniczy Edzio z portalu, włączył się do dyskusji. To co Iza i Cezary już nie pracują :)
użytkownik
05.07.2018 (7 miesięcy temu)
05.07.2018 (7 miesięcy temu)
@Kandydat na przedstawiciela Pamiętaj, że Administrator ma prawo zgodnie z regulaminem usunąć wypowiedź, jeśli zawiera treści obraźliwe, przekleństwa oraz oszczerstwa. Czy ktoś posiada wiedzę na temat aktualnych ofert pracy w tej firmie? Podzielcie się swoimi doświadczeniami.
użytkownik
01.07.2018 (7 miesięcy temu)
01.07.2018 (7 miesięcy temu)
@Pracownik Zapewniam Cię, że jeśli wpis był zgodny z regulaminem najlepszyfachowiec.pl, to nie mógł zostać usunięty. Zapewne komentarze, o których nadmienisz łamały go - a zatem administrator je skasował. Jeśli chciałbyś w sposób kulturalny wypowiedzieć się na temat specyfiki pracy w skamex Company Sp - zapraszam.
@Mira Masz w zupełności rację. Pracujesz może w skamex Company?
użytkownik
19.06.2018 (7 miesięcy temu)
19.06.2018 (7 miesięcy temu)
Jak im się źle pracuje to czemu nie odchodzą, podobno teraz pracy jest wszedzie i tylko czekają żeby płacić za nic nie robieni. Nik piszesz popytaj osób, ty skąd wiesz pracujesz tam jak tak to po co, jeśli ci tak żle. ja bym chciała zarabiać 3 tys w biurze.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "skamex"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin