test
Znaleziono 51 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "smay"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
7 lip (4 miesiące temu)
7 lip (4 miesiące temu)
Wypisz wymaluj DB Systel. Należy dodać totalny bałagan oragnizacyjny, brak szkoleń wewnętrznych podczas wprowadzania nowych systemów (zgodnie z regułą "jakoś to będzie i radź sobie sam"), brak szacunku dla pracowników oraz lekceważące traktowanie zespołu przez niemieckiego klienta. Ponadto ciągle zwiększano wymagania (za dzużo pracy/za mało pracowników), oczywiście bez adekwatnego wynagrodzenia. Bardziej doświadczeni pracownicy musieli odbierać telefony, robic maile, poprawiać źle zrobione przez innych tickety i szkolić nowe osoby ( w tym smaym czasie) i jeszcze jakimś cudem (najlepiej po godzinach pracy i bezpłatnie) robić swoje szkolenia wewnętrzne. Standardem były też komputery, które włączały się np. koło 25 minut, który to czas oczywiście nie wliczał się do czasu pracy. Dopiero kiedy widmo zamknięcia projektu zaczęło być realne (masowe zwolnienia doświadczonych i zdesperowanych całą sytuacją pracowników), zaczęto powli wymieniać laptopy (oczywiście wybranym pracownikom). Na temat "quality team" można pisać powieści , ale wyżej zostało to świetnie naszkicowane. Na podsumowanie można dodać, że najlepszą wizytówką całej sytaucji jest fakt, że zdarzaly się sytaucje, gdy nowe osoby po pierwszym tygodniu "samodzielnej" pracy dawały od razu wypowiedzenie, bo nie były w stanie wytrzymac fizycznie i psychicznie.
użytkownik
8 maj (6 miesięcy temu)
8 maj (6 miesięcy temu)
Może firma nie jest idealna ale takich nie ma jak nie ma idealnych pracowników!!!
użytkownik
19 kwi (6 miesięcy temu)
19 kwi (6 miesięcy temu)
Znowu kasują opinie, serwis jest g*wno wart
użytkownik
18 kwi (7 miesięcy temu)
18 kwi (7 miesięcy temu)
Studiujący mogą liczyć tylko na umowę zlecenie - zarobki to najniższa krajowa na początek w dziale handlowym, ustalenia zarobków na umowie kwalifikacyjnej nie mają nic wspólnego z rzeczywistą pensją, duża rotacja pracowników, L4 należy zamieniać na urlopy. Firma dobrze wygląda tylko z zewnątrz. Oszczędza na wszystkim, umowy zlecenie są przedłużane co miesiąc, ale pomiędzy datą zakończenia starej, a daty podpisania nowej jest tydzień do dwóch przerwy co znaczy że w tym okresie pracownik pracuje bez żadnej umowy!!! Nie polecam!
użytkownik
10 kwi (7 miesięcy temu)
10 kwi (7 miesięcy temu)
To pisze Arek czy Jarek???????
użytkownik
7 kwi (7 miesięcy temu)
7 kwi (7 miesięcy temu)
Niestety byli pracownicy nie utrzymali się w firmie a teraz oczerniaj firmę!!!
użytkownik
5 kwi (7 miesięcy temu)
5 kwi (7 miesięcy temu)
Bardzo dziękujemy wszystkim za podzielenie się opiniami na temat smay.

Informacja zwrotna, zarówno pozytywna, jak i negatywna, od naszych byłych i obecnych pracowników oraz kandydatów jest dla nas bardzo ważna. Do tej pory z uwagą śledziliśmy poniższe dyskusje i wyciągaliśmy wnioski, wprowadzając dzięki nim wiele usprawnień. Od dziś obiecujemy bardziej aktywnie włączać się do dyskusji.

Choć nie każda zamieszczona tutaj opinia jest dla nas pochlebna, jesteśmy wdzięczni za wskazanie obszarów, które wymagają uwagi czy poprawy. Chcielibyśmy jednocześnie zaznaczyć, że niektóre opinie musiały zostać usunięte przez Administratora portalu ze względu na naruszenia regulaminu, a nie przez smay, który takiej możliwości nie posiada.

Osoby, opisujące sytuacje, w których zostały potraktowane nieprofesjonalnie bardzo prosimy o kontakt pod adresem [email protected]smay.eu wraz z podaniem szczegółów zdarzenia. Zależy nam na ich wyjaśnieniu.

Dzięki Wam i Waszym opiniom mamy ciągłą motywację do polepszania warunków pracy.
użytkownik
4 kwi (7 miesięcy temu)
4 kwi (7 miesięcy temu)
Z L4 faktycznie jak sie przyniosło to pewna pani mówiła, że radzi zamienić na urlop... bo źle się na to patrzy..
użytkownik
3 kwi (7 miesięcy temu)
3 kwi (7 miesięcy temu)
Nie polecam. Jak przyjdzie się z L4 grożą wyrzuceniem lub zamiana L4 na urlop. Kierowniczka na poinformowanie pracownicy o ciąży odpowiada" w sumie to lepiej niż miałabyś mieć raka" Pracownice w ciąży nie dostają prezentów na święta. Wielkie błagania o podwyżki, mobbing i niekompetentni ludzie na wysokich stanowiskach.
użytkownik
27 mar (7 miesięcy temu)
27 mar (7 miesięcy temu)
Jeśli ktoś posiada ambicje żeby być traktowany jak niewolnik to szczerze polecam, jedynie batem po plecach nie biją, ale za te marne grosze które oferują masz być wdzięczny że łaskawie dali ci pracę, a obelgi i mobbing że strony przełożonych obowiązkowo znosić z uśmiechem
użytkownik
28 lut (8 miesięcy temu)
28 lut (8 miesięcy temu)
Uuu a to kto...? Olbrzymi Pan Prezes nad Prezesami ,który sięga ponad chmury ze swoimi opowieściami ....
użytkownik
25 lut (8 miesięcy temu)
25 lut (8 miesięcy temu)
Najlepiej wychodzi wam narzekanie. Zmieńcie firmę i po kłopocie.
użytkownik
23 lut (8 miesięcy temu)
23 lut (8 miesięcy temu)
LUDZISKA !!!!!!!!!!!!! MATKO I CÓRKO " CÓŚ " WAM POWIEM np. PANI PRZYWOZIŁA ŚWIEŻE KANAPKI RANO NA SNIADANIE O 7 - 7 , 30 BYŁA NA CHALI OKOŁO 15 MINUT , ALE TYM BIAŁYM KOŁNIERZYKOM " NIEROBOM " SIĘ TO NIE PODOBAŁO ŻEBY ZMĘCZENI PRACOWNICY KUPILI SOBIE , ZABRONILI I TERAZ PANI PRZYWOZI KANAPKI ????? GDZIE I KOMU ???? NO OCZYWIŚCIE DO BIUR DLA TYCH NIEROBÓW OCZYWIŚCIE !!!!! A WŁAŚCICIEL O TYM WIE I TYLKO SIĘ UŚMIECH MAJĄC PRACOWNIKÓW TAM GDZIE SŁOŃCE NIE DOCHODZI . TO TYLKO NIEKTÓRE UDOGODNIENIA DLA KOGO ???? WIECIE SAMI , TAK SAMO BYŁO Z PARKINGIEM WYRZUCILI FIZYCZNYCH ZA BRAMĘ , PODOBNO KRADLI ALE JEST INNE " ALE " BIAŁE KOŁNIERZYKI TEŻ MOGĄ KRAŚĆ np. TUSZ DO DRUKAREK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE POLECAM PRACY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
użytkownik
21 lut (8 miesięcy temu)
21 lut (8 miesięcy temu)
Firma smay to żenada. Kasuja opinie użytkowników!!! zamiast żeby Pani z HR zajęła się wyszukiwaniem dobrych pracowników to jej codzienna praca wygląda na błagania portali o usuwanie opinii na ich temat. Opinie nie sa w zaden sposob klamstwem ani nikogo nie obrażają to dlaczego je usuwacie? Tak jak kiedyś napisałem w smay panuje niby przyjazna atmosfera a tak w ogóle nie jest, każdy pod każdym dolki kopię a ich obiecanki to Gruszki na czym tam chcecie oni wam wszystko wmowia.
użytkownik
15 lut (9 miesięcy temu)
15 lut (9 miesięcy temu)
Dużo opowiadają i się chwalą mało w tym jednak prawdy ...
użytkownik
15 lut (9 miesięcy temu)
15 lut (9 miesięcy temu)
Choć są mali jak krasnoludki głowy naszą wyżej chmur ...
użytkownik
13 lut (9 miesięcy temu)
13 lut (9 miesięcy temu)
kicha z finansami, nie dadzą wiecej zarobić niż założyli wczesniej. dostaniesz tylko to co ma być.
Atmosfera jak w kiepskim poprawczaku do tego uwielbiają wazeliniastrwo. Kłamstwo, obłuda nr 1. Strasznie duża rotacja, zero poszanowania dla człowieka (pomijam już pracownika).
Ładna otoczka i wizerunek ale to nie wszystko moi mili!! Odradzam.
użytkownik
11.12.2017 (11 miesięcy temu)
11.12.2017 (11 miesięcy temu)
Widzę że nic się nie zmieniło ;-)
użytkownik
08.12.2017 (11 miesięcy temu)
08.12.2017 (11 miesięcy temu)
Najgorsza firma w jakiej miałem przyjemność pracować. O wszystko trzeba się prosić. Zero pomocy ze strony niektórych pracowników, traktowanie nowo przyjętych na bardzo niskim poziomie, xxxxxxx
użytkownik
04.12.2017 (11 miesięcy temu)
04.12.2017 (11 miesięcy temu)
Byłem w tamtym tygodniu na rozmowie na stanowisko doradcy handlowego. Rozmowa nie zbyt wymagająca. Pierwszy raz mi się zdarzyło że nikt nie poczęstował mnie czymkolwiek do picia i jest to troche słabe jak na taką dużą firmę.
Druga kwestia to że HR managerka nie potrafi poinformowac o wynikach rekrutacji. Owszem był telefon ale nie mogłem odebrać. Próbowałem oddzwonić, pisałem maila i totalna olewka.
Nie polecam nikomu tej firmy, bo już na etapie rekrutacji widać podejście do pracownika.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "smay"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin