test
Znaleziono 222 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "szyszko"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Polecam

Lubię atmosferę w Moja Taxi Marcin szyszko za:
Mila atmosfera
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Witam! Czy ktoś ma jakieś nowe informacje na temat przedsiębiorstwa Moja Taxi Marcin szyszko w mieście Kętrzyn. Czekamy na newsy od pracujących.
użytkownik
20.08.2018 (5 miesięcy temu)
20.08.2018 (5 miesięcy temu)
To chyba jakieś triki szkoleniowe z akademii sukcesu :) - Proszę bardzo: Dyrekcja Audiofon, Ślęza, ul. szyszkowa 4, 55-040 Kobierzyce.
użytkownik
14.08.2018 (6 miesięcy temu)
14.08.2018 (6 miesięcy temu)
Szkoda gadać na tego pracodawcę złodziej i oszust jeśli ktoś chce u niego pracować to niech się grubo zastanowi żeby później sie nie prosił o własne ciężko zarobione pieniądze
użytkownik
06.08.2018 (6 miesięcy temu)
06.08.2018 (6 miesięcy temu)
Co tu się odwala to szok xyz powiedz wprost że Cię xxxxxxx z tej firmy A nie zwolniles się sam i oto masz żal
użytkownik
06.08.2018 (6 miesięcy temu)
06.08.2018 (6 miesięcy temu)
Ty XYZ Ty pewnie żeby nie memy na Facebooku byś nawet nie wiedział że taka miejscowość istnieje dwie karty i xxxxxxx po molochach ????????
użytkownik
06.08.2018 (6 miesięcy temu)
06.08.2018 (6 miesięcy temu)
Ty XYZ ty pewnie żeby nie memy na Facebooku byś nawet nie wiedział że taka miejscowość istnieje dwie karty i xxxxxxx po molochach ????????
użytkownik
06.08.2018 (6 miesięcy temu)
06.08.2018 (6 miesięcy temu)
A Ty później im zlizujesz bohaterze zza klawiatury
użytkownik
29.07.2018 (6 miesięcy temu)
29.07.2018 (6 miesięcy temu)
Shrek i Żabie Oko na Jonquerze gale sobie robią
użytkownik
25.07.2018 (6 miesięcy temu)
25.07.2018 (6 miesięcy temu)
Z tego co wiem,to pracownikow przyjmuja.......
użytkownik
25.07.2018 (6 miesięcy temu)
25.07.2018 (6 miesięcy temu)
Czy firma normalnie funkcjonuje? Czy potrzebują pracowników, tak pozytywnie piszecie!!!
użytkownik
21.07.2018 (6 miesięcy temu)
21.07.2018 (6 miesięcy temu)
Ma Pan rację w 100% .Też mu życzę jak najlepiej bo to dobry chłopak.A w życiu tak jest ,że raz na wozie raz pod wozem.
użytkownik
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
Najważniejsze sie rozliczyl z ludzimi i za to szacun. Bylo jak bylo w innych firmach nikt wam nie dal obiadow delegacji,a tu bylo wszystko obiady, delegacje, paczki na swieta.A noga moze powinac się kazdemu. Mam nadzieje ze sie podniesie i tego życzę.
użytkownik
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
Masz racje Shrek,Mruk no i jeszcze zapomniałeś o Blekocie to najwięksi oszuści,naciągacze i judasze!!
użytkownik
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
Tak i to jest prawda ...nie mozna tak obczerniac kogos i wyzywac a przy tym cala reszte ludzi
użytkownik
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
20.07.2018 (6 miesięcy temu)
RADEK POKAZAŁ ZE NAJWAŻNIEJSI SĄ PRACOWNICY I CHOCIAZ CHWILE BYŁ NA DNIE TO JAK DOSTAŁ WIĘKSZY PRZELEW TO PIERWSZE CO POROZLICZAŁ SIĘ Z LUDZMI...BRAWO
użytkownik
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
No zaskoczył mnie Radosław jednak jest człowiekiem honorowym i dlatego życzę mu powodzenia.
użytkownik
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
To po co tam pracowaliscie wszyscy wzieci ...brak wychowania wam i rozumu ....poziom inteligencji zerowy
użytkownik
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
Upadli jak ich pgr
użytkownik
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
19.07.2018 (6 miesięcy temu)
Najwiecej kradli i oszukiwali Shrek i Mruk i to są najwięksi Judasze w rodzinie takie zwykle mendy!!!
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "szyszko"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin