test
Znaleziono 42 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "tally weijl"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
21.06.2018 (7 miesięcy temu)
21.06.2018 (7 miesięcy temu)
Czy ktoś z Państwa orientuje się, czy firma Frista to jest to samo co tally-weijl? Mają ze sobą coś wspólnego?
użytkownik
17.03.2018 (10 miesięcy temu)
17.03.2018 (10 miesięcy temu)
Idealnych firm nie ma, wszędzie zdarzają się jakieś wpadki. Generalnie tally weijl to dobry pracodawca
użytkownik
25.01.2018 (rok temu)
25.01.2018 (rok temu)
Pracowałam co prawdę parę lat temu ale z wpisów wynika że za dużo się nie zmieniło. Na rozmowie o pracę poinformowano mnie że będę miała jeden weekend w miesiącu wolny, na co się godzilam. Prawda była taka że przepracowalam tam pół roku i przez cały ten okres miałam tylko jeden weekend wolny i też tylko dlatego że się o to upomnialam, co jest łamaniem prawa pracownika. Zostałam zatrudniona pomimo braku doświadczenia w handlu, jednak nie przeszłam żadnego szkolenia sprzedazowego/z standardów obsługi klienta a kierowniczka zamiast mnie tego nauczyć wolała mnie obgadywac. Średnia motywacja do pracy dla nowego pracownika. Do tego sprzedaż indywidualna czyli wyścig szczurów pomiędzy dziewczynami. Niektóre były zdolne do podkradania klientów w trakcie gdy ja ich obsługiwałam. Pamiętam że był też bardzo duży nacisk na szt/par, więc gdy do kasy podchodzili klienci z jedną rzeczą to robił się problem bo nikt nie chciał takiego paragonu nabijac na siebie. Zarabialam wtedy najniższą krajowa a premii nigdy nie dostałam a nie wiem czy nie powinnam bo dziwnym trafem Kierowniczka nigdy nie wtajemniczala mnie w kwoty jakie mamy do zrealizowania... Pamiętam, że RKS była bardzo fałszywa osoba potrafila prawic sprzedawczyni komplementy po czym za parę dni dać jej wypowiedzenie. Pracuje już dobrych parę lat w handlu ale ten sklep był zdecydowanie najgorsza sieciowka w której przyszło mi pracować.
użytkownik
20.12.2017 (rok temu)
20.12.2017 (rok temu)
Dobra firma to i dobra praca?
użytkownik
19.09.2017 (rok temu)
19.09.2017 (rok temu)
@xxx, dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, że sama wybierasz sobie rodzaj tej umowy, czy to też od czegoś zależy? Odnośnie tego grafiku, to rzeczywiście taka wybiórczość nie wpływa dobrze na nasze nastawienie. Pytanie tylko, czy takie same praktyki są na umowie o pracę i na umowie zlecenie w tally weijl?
użytkownik
19.09.2017 (rok temu)
19.09.2017 (rok temu)
Właśnie miałam zamiar zanieść swoje CV do jednego sklepu TW w moim mieście. I po przeczytaniu tych rzeczy po prostu się wstrzymam i tego nie zrobię. Tym bardziej że jeśli będę miała słabszy dzień (mam dziecko które w każdej chwili może zachorować, bo gdybym to Ja chorowała to nie ważne) i jeśli faktycznie w taki sposób są traltowane pracownice to Ja dziękuje bardzo !
użytkownik
19.09.2017 (rok temu)
19.09.2017 (rok temu)
Praca na pełen etat i na umowę o pracę, dziewczyny z mniejszym etatem również miały podobne problemy. Umowa zlecenie w tej firmie to jeden wielki żart. Zwalniają Cię z dnia na dzień i nawet o tym nie informują. Po prostu nagle nie ma Cię w grafiku i tyle. No i oczywiście telefony z dnia na dzień "dzisiaj przyjdź" "dzisiaj masz wolne", czyli brak stałego grafiku.
użytkownik
29.08.2017 (rok temu)
29.08.2017 (rok temu)
@xxx wcześniej pytałam o kwestie grafikowe, czy praca, którą opisujesz jest na pełen etat i czy odbywa się na umowę o pracę? Dla osób, które czytają te opinie liczą się takie informacje ze względu na to, że mając umowę opartą na kodeksie pracy, mogą dochodzić swoich praw.
użytkownik
25.08.2017 (rok temu)
25.08.2017 (rok temu)
Najgorsza firma w jakiej miałam okazję pracować. Kierowniczka uważa się za Bóg wie kogo, a tak naprawdę siedzi na zapleczu i cyka sobie zdjęcia (true story). Dodatkowo zrzuca praktycznie wszystkie obowiązki na resztę sprzedawców. Grafik dla zwykłego pracownika był jednym wielkim żartem. Praca po 50h tygodniowo, gdzie kierownik robiło po 37h :> Zostawanie po godzinach, non stop. Brak wypłat za nadgodziny, no bo przecież możesz je sobie odebrać, ale tylko i wyłącznie wtedy kiedy kierownikowi to pasuje.
Co miesiąc pracownik otrzymuje outfit i tylko i wyłącznie w ciuchach z tally może chodzić po sklepie. Dla jednych plus, dla drugich minus. Odzież jest kiepskiej jakości, do tego dla zdzirowatych nastolatek, które chodzą co weekend do klubu. Make up musisz mieć non stop na twarzy, przychodzisz nieumalowana, jest awantura. Mam wrażenie, że osoby tam pracujące zwyczajnie zatrzymały się na okresie dojrzewania i najważniejszy jest dla nich wygląd, a nie kwalifikacje pracownika.
Tyrasz za najniższą krajową przez cały rok, a następnie masz problem z otrzymaniem urlopu w terminie, który chcesz.
Zwyczajnie śmiech na sali. Nikomu nie polecam pracy w tally weijl.
użytkownik
20.08.2017 (rok temu)
20.08.2017 (rok temu)
@Juleczka praca na stanowisku sprzedawcy często łączy się z koniecznością zachowywania pogody ducha. Wielu pracowników na tych stanowiskach wskazuje, że to cecha wymagana przez wielu pracodawców. Wracając do tematu grafiku - czy mówisz o pracy na pełny etat?
użytkownik
13.08.2017 (rok temu)
13.08.2017 (rok temu)
Nie polecam. Zazdroszczę dziewczynom, które szybko zorientowaly sie jakie to xxxxxxx Ja spedzilam tam troche czasu. Wiadomo: wzloty i upadki jak wszedzie, szkoda tylko że za takie marne pieniadze. Najlepiej zyc tylko tym sklepem, tapetowac sie dzien w dzien, ubierac zdzirowato i sztucznie sie usmiechac. Nie masz prawa miec slabszego dnia, najlepiej nie miec wlasnego zdania (bo jak je masz to zaraz zaczyna sie robic nieprzyjemnie), i zostawac za darmo po godzinach BO MUSISZ. Coraz wiecej sklepow sie zamyka wiec moze siec w ogole zniknie z Polski. W kazdym razie, jezeli chcesz zaczac tam prace mocno sie zastanów. Zależy Ci na życiu prywatnym? Odpuść sobie - bedziesz spędzać cale dnie w pracy, najlepiej wszystkie weekendy w miesiacu :) Outfity sa spoko, multisport też (wiadomo). Premie - rzadko i szału nie ma (dla stowki nie warto sie wkurzac na tym sklepie). Chore budżety, sprzedaż indywidualna. Regionalne niby spoko ale ... Nie jest to praca dla osób, które chciałyby prowadzić dorosłe życie - zwyczajnie oglupia. Dla studentow spoko - jezeli dogadacie grafik. No to jakos tak :) Praca na chwile - ok. Praca na stałe - wątpię. Nikt normalny za 1400 nie bedzie zapierdzielal z usmiechem na twarzy (chyba ze jest na utrzymaniu rodzicow). Co do szkolen - owszem, były. Mało przydatne. W sklepie, w ktorym pracowałam, w ogole mijaly sie z celem. Nie ten typ klienta.
użytkownik
08.08.2017 (rok temu)
08.08.2017 (rok temu)
@eM czy firma oferowała podczas Twojej kariery zawodowej w tally weijl szkolenia sprzedażowe? W pracy sprzedawcy to te umiejętności są właśnie najważniejsze. Wiele firm stara się rozwijać swoich pracowników pod tym kątem, a dzięki szkoleniom korzyści są obopólne.
użytkownik
11.05.2017 (rok temu)
11.05.2017 (rok temu)
@ to bardzo dobrze, że jesteś zadowolona. Wnioskuję, że pracowałaś na stanowisku: sprzedawca. Co przede wszystkim ceniłaś sobie w pracy? Z czego byłaś najbardziej zadowolona?
użytkownik
11.05.2017 (rok temu)
11.05.2017 (rok temu)
i bardzo dobrze ze ci nie uznali hahaha logiczne ze jak bedziesz ciągnac za szlufki to ci się oderwie.. gdzie ty masz mózg ?! ja mam 40 par spodni z tally weijl i lepszych w zyciu nie miałam !!!!!!!!!!!! ani jedne mi nie pękły nie podarły się nic kompletnie..
Praca w Tallly- to najlepsze co mogło mnie w zyciu spotkać, gdyby nie zamkniecie sklepu dalej bym pracowała.. poznalam fantastyczne osoby, dzięki którym zmieniło mi się podejscie do życia na lepsze perspektywy, zaczełam akceptować dziękii pracy w tally weijl samą siebie, zrobiłam się bardziej otwarta do ludzi..
REGIONALNE- tez swietne , owszem wymagaja pracy z klientami ale to normlane w kazdym sklepie jest to wymagane więc nie dziwnego to praca, a nie spotkanie na pogaduszki..
Zarobki ok podstawa plus premia , a i premie są również za inw jesli się uzyska dobry wynik wiec nie ma co narzekać .. dwa koła przy dobrych wiatrach mozna wyciagnac
do tego znizki pracownicze , co 6 tyg dostajemy za drmo ciuchy na 500 zł , multisport.. elastyczny grafik ..
Praca w tally to najlepsza praca jaka mnie spotkała
a to ze czasem gorsze dni to zdarza się ..:)
użytkownik
28.04.2017 (rok temu)
28.04.2017 (rok temu)
Okropne spodnie. Kupiłam za 100zł spodnie moro i po 10 dniach odrwał się pasek do trzymania paska do spodni. Reklamacji nie uznali. Teraz spodnie podarły mi się na tyłku. Paragonu nie mogę narazie znaleźć. Jakoś spodni okazała się tragiczna i wydałam 100zł w błoto,a jako uczennica powiem, że są to dla mnie bardzo duże pieniądze i żałuję, że kupiłam u spodnie. Więcej nawet nie wejdę do tego sklepu.
użytkownik
10.03.2017 (rok temu)
10.03.2017 (rok temu)
trudne sprawy, niech chudnie to nie będzie jej kurtka pękać haha
użytkownik
07.01.2017 (2 lata temu)
07.01.2017 (2 lata temu)
witam to jest banda oszustów w tym sklepie moja żona kupiła w tym sklepie kurtkę parke po PIĘCIU dniach na rękawie zrobiła się dziurka no to reklamacja po tygodniu zadzwonili i się okazało że wina żony reklamacji nie uznano a ROZPATRYWAŁ REKLAMACJĘ KTO SAM KIEROWNIK no to wiadomo o co chodzi.No to żona z kurtką do krawcowej ona naszyła łatkę na rękaw po dwóch tygodniach noszenia wyskoczyły dwie dziurki obok łatki no super teraz trzeba naszyć większą łatę nie wiem kiedy to się skończy.
użytkownik
26.10.2016 (2 lata temu)
26.10.2016 (2 lata temu)
Hej,
Na 3/4 etatu nie wyrobisz więcej niż 1200. Na cały etat ok. 1500.

Tak jak ktoś pisał. Gonienie za statystykamo non stop. Pracodawcy robią z pracowników scierki i noc poza tym.
Nie polecam.
A rozmowa przebiega jak w każdej sieciówce ;)
użytkownik
26.10.2016 (2 lata temu)
26.10.2016 (2 lata temu)
Hej,
Na 3/4 etatu nie wyrobisz więcej niż 1200. Na cały etat ok. 1500.

Tak jak ktoś pisał. Gonienie za statystykamo non stop. Pracodawcy robią z pracowników scierki i noc poza tym.
Nie polecam.
A rozmowa przebiega jak w każdej sieciówce ;)
użytkownik
12.10.2016 (2 lata temu)
12.10.2016 (2 lata temu)
Ogólnie Customer Support Specialist with German and English ma tutaj naprawde niezłe pieniądze, próbowaliście wysyłać CV?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "tally weijl"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin