test

Opinie o Bus Janiso

Korzystałeś z usług Bus Janiso? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): wyjebane
Data: 2013-04-14 17:53

Wizyt: 7892
Komentarzy: 37
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.04.2013 (5 lat temu)
14.04.2013 (5 lat temu)

Bus Janiso

Witam serdecznie jako byly pracownik pragne ostrzec przyszlych kierowcow wybierajacych sie do firmy Bus Janiso

- praca na umowe zlecenie bo na umowe o prace sie nie doczekasz
- smieszna płaca
- do 18h / dziennie za kierownica
- czesto mozna uslyszec ze okradasz firme :)
- rozmowa z konkurencja zabroniona :D
- rozmowa przez telefon na okraglo
- bardzo czeste kontrole tatusia jak sie spisuja jego dzieci :D:D
- ogolna atmosfera w firmie katastrofa jeden drugiego sprzedaje ze strachu
- nerwowka nerwowka nerwowka a na koniec dnia slyszysz co tak malo pieniedzy

Drodzy koledzy kierowcy szanujcie sie
użytkownik
17.04.2013 (5 lat temu)
17.04.2013 (5 lat temu)
Czy to ta słynna firma z Roczyn ? :)
Zauważyłem ogłoszenia że potrzebują kierowców ale to chyba żadna nowość przemiał straszny w tej firmie Hehe może Irek też zrobi prawo jazdy i zacznie jezdzić :D

Koledzy kierowcy Luke Skywalker czuwa
Jest z wami ale nie z Janisowcami tylko z prostymi kierowcami

niech moc bedzie z wami
użytkownik
23.04.2013 (5 lat temu)
23.04.2013 (5 lat temu)
to że pracodawca jest wulgarny i chamski to niestety jest już normalne w tym kraju , ale patrzcie też na siebie czy zasługujecie na lepsze traktowanie
użytkownik
24.04.2013 (5 lat temu)
24.04.2013 (5 lat temu)
Odp do kirk Słuchaj dziwny kolego Jabisowcow nikt nie wymaga szczególnego traktowania tylko traktowania jak przystało na ludzi z szacunkiem może ty lubisz jak cie z błotem mieszają może się miedzy kurami wychowałeś to ci to nie przeszkadza a w polsce tak jest bo sobie ludzie na to pozwalają ludzie własnie tacy jak ty inaczej mówiąc dupowlazy pozdrawiam
użytkownik
25.04.2013 (5 lat temu)
25.04.2013 (5 lat temu)
Nie jestem za nikim ale czemu luk nie pow to w prost Janisowcą kim jesteś tylko hejtujesz przez neta???
użytkownik
08.05.2013 (5 lat temu)
to jest ostrzezenie dla innych kierowców!!!!!! kto tam pracował to wie. o co kaman;-)
użytkownik
17.05.2013 (5 lat temu)
Nikt nie lubi być poniżany a traktowanie ludzi jak śmieci to oznaka, że ktoś jest po prostu chamem i już się nie zmieni. Rząd zamiast zająć się prawdziwymi problemami robi jakieś gówno. Koledzy - nie dajmy się
użytkownik
02.06.2013 (5 lat temu)
02.06.2013 (5 lat temu)
odradzam firme bus janiso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! u nich kierowcy to same złodzieje!!!!!!! praca po 16 godz. a jak sie odedzwiesz to usłyszysz na twoje miejsce jest wielu! traktuje kierowcow jak smiecie! kawał chama reszte gnoja!!!!!!!! lepiej przy łopacie jak u niego!!!! kierowcy nie dajmy sie
użytkownik
02.06.2013 (5 lat temu)
02.06.2013 (5 lat temu)
umowa zlecenie bus janiso hahaha! 9 zł na godz. 16 godz. praca przerw NIE MA!!!!!! praca na liniach regularnych tam i z powrotem... ODRADZAM KAZDEMU TA FIRME !!!!!!!!!!!!!! kto tam pracował to wie!
użytkownik
11.06.2013 (5 lat temu)
11.06.2013 (5 lat temu)
w tej firmie niema rozkładu jazdy!!!!!!! u nich jest rozkład na telefon... luk trzymaj sie chłopie
użytkownik
11.06.2013 (5 lat temu)
11.06.2013 (5 lat temu)
popieram
użytkownik
22.06.2013 (5 lat temu)
22.06.2013 (5 lat temu)
Janisowcy dalej podpisujcie puste kartki i charujcie jak woły na umowe zlecenie,chłopaki roboty w tym regionie jest od cholery lepiej do fraczka isc na szroty ale przynajmniej masz umowe i urlop placony,a wy lizodupy leszka i synalków hołd dla Was za pare lat jak ja bede brał emeryturke a Wy dalej bedziecie tyrac jak ten siwy dziadek co na wadowicach kreci ze ledwie sie juz nad kasa trzesie
użytkownik
02.08.2013 (5 lat temu)
02.08.2013 (5 lat temu)
Umowa zlecenie i 9zl/h praca po 14h dziennie jazda nonstop
Przewoznik szalu nie robi ta sama stawka u mutjana hehe
użytkownik
05.11.2013 (5 lat temu)
05.11.2013 (5 lat temu)
Fajne bajeczki do poduszki typowy objaw upadającej konkurencji PKP Przewozy regionalne nie ma firmy aby była obecnie na poziomie dobrobytu dla wszystkich.Nie będzie firma z Roczyn to będzie inna i tak PKP Przewozy Regionalne są przegrane
użytkownik
21.11.2013 (5 lat temu)
21.11.2013 (5 lat temu)
Drogi ROVER, przynajmniej już wiemy jaką firmę reprezentujesz. Nie wiem jaki cel ma wspominanie tutaj o Przewozach Regionalnych, które przecież nie jeżdżą tam gdzie jeździ firma kochanego pana Lesia. Chyba ci kolejarz jakiś podpadł albo zabierał klientów. Albo masz jakieś kompleksy.
Pan Lesio potrafiłbym zaje*ać kierowce który dałby ulgowy (50gr tańszy!) bilet komuś kto nie jest uczniem. Najdroższy prywaciarz na andrychów-bb a płaci ludziom jak za rozwożenie pizzy. Ciągłe rozmowy przez telefon, harówa kilkanaście godzin dziennie w beznadziejnych warunkach. Ludzi pełny bus, z czego jeszcze 15 osób na stojąco ale nie, dla niego szefunia to mało i sapie ciągle, że dochody niskie. Szef gbur i konował. NIE POLECAM
użytkownik
22.01.2014 (5 lat temu)
22.01.2014 (5 lat temu)
popieram te wypowiedzi
użytkownik
12.03.2014 (4 lata temu)
12.03.2014 (4 lata temu)
Panowie kietrowcy,nie róbcie na uowe zlecenie,nie zgadzajcie sie na tego typu warunki,bo doprowadzimy do tego,ze bedziemy zarabiac mniej niz w supermakecie za kasą.To własnie osoby które sie zgadzają wykorzystywać powodują,ze są tego typu pracodawcy,jakby kazdy gosciowi na takie warunki napluł w twarz,zaraz by je zmienił.Sam zapierniczam na Busie za niewielkie pieniadze,ale mam umowe o prace i przejrzyste warunki z wmiare normalnymi godzinami pracy.Panie z Bus Jasino---mam nadzieje ze Ci co pracują u Pana na takich warunkach,a pewnie tak jest--mocno kradną,ja bym to nawet kradzieża nie nazwał,bowiem Pan robi to samo!!!!Pozdrawiam Wszystkich kierowców.Szanujmy naszą prace,kazdy z nas wie jaka to odpowiedzialność, a wszyscy nas kopią po tyłku,to chociaż zarabiajmy normalne pieniądze.
użytkownik
03.05.2014 (4 lata temu)
03.05.2014 (4 lata temu)
Witam często jeżdzę busem tej firmy kierowcy dają bilety jak chcą a nie raz to są na tyle bezczelni , ze jadę sobie busem do andrychowa z wadowic o godz 14 a dostaje bilet z godziną przejazdu 12. Kiedy jechałem do Andrychowa a dostałem bilet w odwrotna stronę z inna godziną. Więc kierowcy kantują szefa i jeszcze mają dużo do gadania.
użytkownik
20.05.2014 (4 lata temu)
20.05.2014 (4 lata temu)
janiso wojuje praktycznie
z kazdym przewoznikiem. ale pamietaj ( kto mieczem wojuje od miecza ginie)
użytkownik
03.07.2014 (4 lata temu)
03.07.2014 (4 lata temu)
a ja uważam tę firmęza najbardziej uczciwą nie chcę się wypowiadać na temat kierowców MKTRANS to ci sami którzy doprowadzili do upadku comfortbus nie wspomnę że nie uprzejmi wulgarni po prostu buraki Janiso nigdy mi się nie zdarzyło nie dostać biletu rozumiem że komentarze pisze tu konkurencja ale bądzcie przynajmniej uczciwi wobec siebie samych bo wobec własnej firmy i konkurencj na pewno nie jesteście.
użytkownik
19.04.2015 (3 lata temu)
19.04.2015 (3 lata temu)
szef podobno beznadziejny ale o niektorych( nie wszystkich) kierowcach z janiso niestety lepszego zdania nie mam.. bezczelni , aroganccy, zamiast patrzec na drogę oglądają się za dziewczynami.. i nigdy nie maja rozkladow, których zresztą się wgl nie trzymają..
firmie Janiso dziekujemy;)
użytkownik
10.08.2015 (3 lata temu)
10.08.2015 (3 lata temu)
Ludzie, to co wydarzyło się dzisiaj z udziałem jednego kierowcy z firmy JANISO to już woła o pomstę do nieba. Otóż moja mama która porusza się z chodzikiem na kółkach, nie została dzisiaj zabrana do busa z jednego przystanku w Kętach (potrzebowała przejechać tylko dwa przystanki) udając się na rehabilitację...., usłyszała tylko propozycję przejazdu autobusem komunikacji miejskiej,ha,ha,ha.... bo przecież jakąś minutę by zajęło gdyby wsiadła do tego busa (w tym czasie można było stracić kilku klientów) a na dodatek zniżkę na bilet trzeba by było dać....
Mam nadzieję drogi kierowco, który odwaliłeś taki numer kilka minut przed 14.00 na przystanku na os.Wyszyńskiego, że jak będziesz w tym wieku to też ci nikt nie pomoże...
Pozdrawiam
użytkownik
15.08.2015 (3 lata temu)
15.08.2015 (3 lata temu)
jak mało pieniedzy to kradniesz niech sami jezdza
użytkownik
22.06.2016 (2 lata temu)
22.06.2016 (2 lata temu)
firma dno wlasciciele dno placa dno
wieczna rekrutacja na stanowisko kierowcy
a LJ mowi ze kierowca trza rece do kwasu wlozyc bo kradna
a tu kierowcy robia to samo co wlasciciel firmy
użytkownik
10.07.2016 (2 lata temu)
10.07.2016 (2 lata temu)
Co do konkurencji to daję 1! Pracowałem w zastępstwie w konkurencyjnej firmie i mieliśmy głównie duże autobusy (kto jest w temacie wie o jaką firmę chodzi) Wjeżdżając do Kalwarii widzę wyjeżdżającego busa tejże firmy. W Wadowicach sytuacja jest dość skomplikowana i nagle busa którego wyprzedziłem (na przystanku) ma brata bliźniaka, który właśnie daje nogę z dworca w W-ach.... Kolejny się "rodzi" jeśli jadę przez "prochownię" ... jeśli nie to "se stoi" - jeszcze gorzej jest w Andrychowie = śmieszne co? Ja śmiałem się do rozpuku jak ten idiota wioząc ludzi wyprzedzał mnie w Bielsku opijając rondo i przez parking zapierniczał (k/Sfery) lub na trzeciego zajeżdżał drogę. Akurat miałem na to "..bane.." - bo mam na dniówkę i wiozłem swoich pasażerów jak należy... Uważam, że albo szef ich ciśnie o każde 2,5 albo większość (oczywiście nie wszyscy) kierowcy w tej firmie to po***ane de**le ulepione z ciemnej masy. Większość kierowców udawała że nie widzi gestu pozdrowienia - potem część już odwzajemniała ten gest ;) - co też źle świadczy. Uważam, że rozkład jazdy nie istnieje w tej firmie i jest ustalany na bieżąco poprzez telefony zakupione przez szefa (celowo z małej litery) na promocji w biedronce, poprzez które to właśnie namierzają pojazdy konkurencji - a zwłaszcza duże autobusy, które tak nie z******ą jak sprinterki ze szrotu (czyt. od dziadka z niemiec) LUDZIE - nie wozicie ziemniaki - tylko ludzi! Ja wracam na tiry i lepiej się obchodzę z towarem niż wy z ludźmi. Opamiętajcie się! Może kiedyś wrócę do tej firmy zaś na jakiś czas - to nie dam się tak kiwać... (mojego byłego szefa) zrobię dokumentację raz drugi trzeci i uruchomi się odpowiednie procedury - bo mam to w pupie jak tam sobie oczy wydrapujecie - ale ja jak tam będę jeździć - to na takie g… nie pozwolę.. A i jeszcze jedno... nie uważajcie się za kierowców AUTOBUSÓW - bo to co wyprawiacie nie ma nic wspólnego ani z sztuką zawodu KIEROWCY ani z JAZDĄ autobusem...
użytkownik
15.08.2016 (2 lata temu)
15.08.2016 (2 lata temu)
właśnie przez swoje bezczelne zachowania z Targanic wykosili każdą konkurencję. W zamian dla pasażera nic nie dali, tak samo 1/3 kursów przez wakacje nie wykonują udają głupiego jak sie ich pyta dlaczego poprzedni bus nie jechał (a wczesniej telefonicznie uzgadniają który jak pojedzie) Dodatkowe Dni świąteczne latem oni w ogóle nie kursują albo do 15.30 bo chcą swiętować, a ludzie którzy wybrali sie w góry zostają na lodzie bo nie ma czym wrócić. I coraz mniej takich ludzi bo omijają Targanice z powodu beznadziejnej komunikacji. Jak chcą mieć święta wolne to niech sklep otworzą albo inne usługi a nie za komunikacje się biorą. BEZNADZIEJNY PRZEWOŹNIK i byłabym szczęśliwa gdyby MZK wróciło do Targanic zamiast tych śmierdzących busików.
użytkownik
25.08.2016 (2 lata temu)
25.08.2016 (2 lata temu)
Kiedy Starostwo wezmie sie za tego przewoznika. Dlaczego na przystankach brak jest rozkładów jazdy ? Dlaczego nie mozna wsiąść na dworcu autobusowym, tylko pod Nazaretkami ? Co to za samowola ?!
użytkownik
16.12.2016 (2 lata temu)
16.12.2016 (2 lata temu)
Zimno w busach maja
użytkownik
13.01.2017 (2 lata temu)
13.01.2017 (2 lata temu)
Jechałem parę dni temu, siedziałem w ostatnim rzędzie, brudno i smierdzialo jak w ubojni, a do tego zimno i scisk jak w kościele na komuni. Pierd...le te całe busiki, już lepiej PKP jeździć;)
użytkownik
18.11.2018 (2 miesiące temu)
18.11.2018 (2 miesiące temu)
Kierowca Busa Janiso jadącego z Krakowa dworzec MDA o godz. 17;55 jest bardzo nie miły i w niegrzeczny sposób wyraża się do osób wsiadajacych. W sposób lekcewazacy sprzedaje bilety rozmawiając jednocześnie przez telefon i wysmiewajac ludzi wsiadajacych.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

pbsz bytom

accenture

sindbad

thales

Opoczno Mila

Darboven

tmf

Instal Complex

levis

port lotniczy bydgoszcz

fideltronik

gsk

gsk poznan

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Motorol

philips kętrzyn

frank tour

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin