test

Opinie o EGGER biskupiec

Korzystałeś z usług EGGER biskupiec? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Mazurka
Data: 2018-10-24 21:08

Wizyt: 327
Komentarzy: 2
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
24 paź (27 dni temu)
24 paź (27 dni temu)

EGGER biskupiec

Dziś byłam w biurze rekrutacyjnym i z przykrością muszę stwierdzić że zostałam potraktowana przez panią która tam dziś urzędowała jak ktoś kto przyszedł i żąda nie wiadomo czego a w ogóle to czego tu. Wypowiedziała wyuczona regułkę jak z karabinu. To co powiedziała nie wyjaśniło mi nic, to że powiedziała głośno dzień dobry, proszę i do widzenia ja nie uważam za kulturę w jej wydaniu. Cały czas mówiła z wyższością i w tej sytuacji poczułam się bardzo niekomfortowo wyszłam i wiem że więcej tam nie pójdę bo nie chce pracować z takimi ludźmi. W ten sposób psuje się małymi kroczkami wizerunek firmy. Do kontaktu z przyszłymi pracownikami powinna być zatrudniona osoba o wysokiej kulturze osobistej która w każdej sytuacji potrafi wyjść z twarzą i uśmiechem, tej Pani zdecydowanie tego brakowało, jestem zniesmaczona butą i niekompetencja tej pani . Dziś niestety zadziałała na mnie bardzo negatywnie i zniszczyła w moich oczach wizerunek firmy (zła sława idzie bardzo daleko) która cały czas podkreśla że dba o dobry wizerunek. Ciekawa jestem jak by się czuła gdyby ktoś ją tak potraktował.
użytkownik
wczoraj 13:26
wczoraj 13:26
A ile oni dają kasy na produkcji?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Biskupiec

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Doradca Klienta - przedstawiciel Aviva
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i bieżąca obsługa Klientów Przygotowywanie rozwiązań dla Klientów indywidualnych i grupowych Organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych Wymagania: Wykształcenie wyższe Mile widziane doświadczenie w sprzedaży Wysokie zdolności komunika...
Biskupiec
25 kwi
Pomocniczy robotnik budowlany
Pomocniczy robotnik budowlany at kontakt przez PUP, Biskupiec ...
Biskupiec
17 kwi
Magazynier
Zakres obowiązkówHURTOWNIA ART.SPOÅ».-PRZEM. \, Jerzy Roszkowski, [email protected] ...
Biskupiec
6 kwi
Zastępca kierownika działu utrzymania ruchu
Zastępca kierownika działu utrzymania ruchu at Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping , Biskupiec ...
Biskupiec
6 kwi
Pracownik biurowy
Zakres obowiązkówkontakt przez PUP, Ewa Szynaka, . ...
Biskupiec
4 kwi

Najpopularniejsze tematy na forum

warszawa

Konstanty Arkadiusz

Makro zabrze

nawrot

viacom

apteka niezapominajka

german logistic

apteki słoneczne

Kirchhoff Gniezno

cargo trans

cargotrans

pragma

maspex

sitel

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin