Korzystałeś z usług European Experts GmbH www.ee-p.eu
? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
. Telefonów nikt nie odbiera. Przez 2 Tygodnie firmy nie było stać na odpowiedz pomimo moich ponagleń ... Firma nie odpowiada, Pani Koordynator poinformowała mnie, że zwolnienie wpłyneło za pózno i nie otrzymam za czas choroby wynagrodzenia. Podczas przerwy światecznej dostałem Kundigung Fristlos (bez podania przyczyny). Nie szanują człowieka. Szef firmy straszył mnie policją itd... Dla mnie żenada Wystrzegać się
gargamelski european experts idzie "na rękę" jeżeli wszystko odbywa się na terenie niemiec wizyty lekarskie i tak dalej ale jeżeli to było w Polsce to też można się z nimi dogadać ustalić dni zjazdu na.. w te dni urlop chociaż jakiś dzień czy dwa wypisać zanim zwolnienie lekarskie (i czy był przepracowany miesiąc czy nie to nie ważne) wrzucić skan i w emailu opisać swoją sytuacje, koordynatorów innych przyłączyć do rozmów, teraz też można coś wynegocjować jeśli była chęć powrotu zaraz do pracy, ja akurat nie widzę żadnego problemu ale oni tak to mnie dziwi, regulaminowo postępują ale regulamin regulaminem nikt nie przestrzega aż tak dokładnie ktoś tam w biurze miesza z datami he he
European Experts GmbH
Najgorszy pośrednik, brak komunikacji, pan Waldemar często robi nazłość i popełnia błędy w rozliczeniach, roczny pit zawierał błedy w nazwie nazwisku w danych, za błędy nie przeprasza robi z ludzi idiotów, z dnia na dzień dzwoni i mówi że to koniec, drwi z pracowników !!!! jeżeli chcecie się czuć jak zero to Polecam. Pozdrawiam.
ludzie jak macie prawko auto kasę na paliwo rozeznanie jak się poruszać po Niemczech i jeżdzicie niezależni do tego język niemiecki bezpośrednie proste i na temat zwroty a może i więcej, i nie musi być płynny bo dialekty ale gdzie ich niema nawet niektóre się zna pojedyncze słówka używane w polsce przez samych polaków! w tym fach, znajomość.. i chęci pracy to nie zaglądać ciągle i na przyszłość! do badziewia, które mają co mają a są pośrednictwa duże i wsród niemców do niemców uderzać rozmawiać i na chatę prywatnie ogarniać też sobie, nic nie gryzie i nie ugryzie no jednak myle się nie wykluczone gryzonie są na .... i walczyć o swoje trzeba, pilnować prawa i obowiązki, poznać instytucje i z nimi współpracować też w niemczech, nikt na stałe nie zmusza i nie przyklei na superglu (do np. lichych miejsc) i nie tylko pracą się żyje.
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Wczytywanie danych...
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":