test

Opinie o O Firmie THG

Korzystałeś z usług O Firmie THG ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): D.K
Data: 2019-02-07 18:13

Wizyt: 224
Komentarzy: 1
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
7 lut (9 dni temu)
7 lut (9 dni temu)

O Firmie THG

Witam serdecznie jestem pracownikiem THG w Magnicach . Wiele słyszałem negatywnych opinii o tej firmie i jej pracownikach. Wyjaśnienia państwu na czym to wszystko polega. Ludzi którzy na samym początku zawarli umowę z ta firmą pierwsza grupa pracowników to dzięki wam tak naprawdę są te opinię o tej firmie negatywne. Wg nie pojmuje waszego rozumowania. Uciekacie z Amazonu a wszystkie pomysły przynosicie do THG nie macie własnych pomysłów sami z tej firmy robocie 2 AMAZON . Traktujecie Liderów , Koordynatorów i Kierowników jak kumpli z podwórka Szanowani państwo To nie jest piaskownica Oni mają prawo ci kazać.zapierdalać i krzyknąć na ciebie bo jesteście pionkami w tej grze. Piszecie o nich złe słowa a to też ludzi co muszą codziennie przychodzić.do pracy i wysłuchiwać waszego pierdolenia na okrągło bo nie potraficie ogarnąć 2prostych działów jak PICK I PACK. Pracuje na sorcie i widzę często źle spakowane paczki. Powiedźcie mi jak można być tak pustym człowiekiem że nie potraficie włożyć głupiego przedmiotu w jebany karton tak aby się nie ruszał i zakleić go solidnie. nawet tego część osób nie potrafiło To proszę szanować innych bo sami nie lepsi jesteście. A Firma THG w Magnicach jest naprawdę dobrą firmą. zgraną ekipą i nie można o niej źle powiedzieć Bo PRACOWNICY. tworzą firmę. a nie Ludzie co nią zarządzają. Staranność , sumienna praca, wyrabianie normy, nowe dobre pomysły uśmiech i szybkość jest potrzebna . Bo wyjebane wszyscy mogą mieć ale cierpią ci co chcą do czegoś dojść. Pracuje tam juz 4 MIES I SZKOLENIA MAM PRAWIE NA WSZYSTKICH DZIAŁACH. Więc trzeba chcieć coś osiągnąć a się to otrzyma ZAPRASZAM MŁODYCH LUDZI I NIE TYLKO aby zaczęły pracę w THG bo WARTO !!!
Autor: Reklama
7 lut (9 dni temu)

O Firmie THG

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Ing Bank

dentus

Zpd kalisz pomorski

Kppd szczecinek

Medim

Metaltech mirosławiec

Plum

Nicols

inwentaryzacja niemcy

wts

westa clean

westa

Polska grupa farmaceutyczna

Kirchhoff Gniezno

Kirchoff

lekam

celther

Informatronik Łukasz Budzisz

poznań job

goslik

east power

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin