test

Opinie o Hotel Czarny Potok - Krynica Zdrój

Korzystałeś z usług Hotel Czarny Potok - Krynica Zdrój? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Zyczliwy
Data: 2016-03-19 11:34

Wizyt: 1692
Komentarzy: 2
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
19.03.2016 (2 lata temu)
19.03.2016 (2 lata temu)

Hotel Czarny Potok - Krynica Zdrój

Praca w tym hotelu jeszcze trzy lata temu była "znośna".
Od kiedy przyszedł nowy Dyrektor Łopacinski wszystko zaczeło sie sypać:

- wszystko zaczelo plynąc wlasnym torem
- brak osob decyzyjnych
- widoczny jest spadek organizacji
- ciezko doprosic sie o swoje nadgodziny
- dla niego wygoda i spokuj jest najwazniejszy a nie goscie

Podsumowując: Hotelowi oraz przemiłemu/ludzkiemu Panu Prezesowi, oraz wszystkim wspaniałym (od zawsze niedocenianym, mieszanym z błotem) pracownikom życzę jak najlepiej.
Jednak jeśli Wojtek dalej będzie panować, Hotel najzwyczajniej upadnie. A rotacja pracowników będzie coraz większa.
Osoba, która totalnie nie panuje nad swoimi emocjami w kontaktach międzyludzkich i publicznie okazuje wahania nastrojów. Dodatkowo w ogóle nie zna się na zarządzaniu Hotelem
użytkownik
11.07.2016 (2 lata temu)
11.07.2016 (2 lata temu)
Nie wiem na jakim stanowisku pracowałeś ale już wiem ze jesteś osobą nieodpowiedzialna wymieniając swojego byłego dyrektora z imienia i nazwiska. Art 49 Ochrona danych osobowych,oraz pomówienie/zniewaga, art 212;216 Kodeksu Karnego. Więc następnym razem daj sobie "Spokój" ;)

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Krynica-Zdrój

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Zatrudnię kelnerkę
Zatrudnię kelnerkę w Pensjonacie w Krynicy-Zdroju. ...
Krynica-Zdrój
29 kwi
Pokojowa
Poszukujemy osoby na stanowisko "Pokojowa" do pracy w ośrodku sanatoryjnym. ...
Krynica-Zdrój
25 kwi
Kelner
Poszukujemy osoby na stanowisko Kelner do pracy w ośrodku sanatoryjnym. ...
Krynica-Zdrój
25 kwi
Fizjoterapeuta
Zakres obowiązków\, Marta Główczyk, . ...
Krynica-Zdrój
13 kwi
Barman
Zakres obowiązkówkontakt przez PUP, Małgorzata GOLENIA, [email protected] ...
Krynica-Zdrój
13 kwi

Najpopularniejsze tematy na forum

Carrie chłodnictwo

qshop

Drog-bus

Unia Poznań

Unia

Sidewicz

enea

Energetyk Świnoujście

ryś

forma mebel

Awax

Momox

zdroje

zdroje szpital

rzi

wemeco

twentebelt

dgs Tarnów amazon

amazon szczecin

mera tychy

mera
Częstochowa trw
two-m
arti

Konsorcjum pralnicze

Sex ociąż

brukbeton

Euro agd

Kirchoff

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin