test

Opinie o Intelligent Technologies S.A. Warszawa

Korzystałeś z usług Intelligent Technologies S.A. Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): szczeraopinia
Data: 2018-11-05 17:50

Wizyt: 907
Komentarzy: 8
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
05.11.2018 (2 miesiące temu)
05.11.2018 (2 miesiące temu)

Intelligent Technologies S.A. Warszawa

Stabilne warunki, oparte na dobrej umowie, jest też sporo benefitów, karta multisport. Ogółem praca bardzo fajna, a pracodawca godny polecenia, dbają o pracowników
użytkownik
06.11.2018 (2 miesiące temu)
06.11.2018 (2 miesiące temu)
Jasna ścieżka kariery, jeśli ktoś jest pracowity i chce się rozwijać to w tej branży można naprawdę daleko zajść
użytkownik
07.11.2018 (2 miesiące temu)
07.11.2018 (2 miesiące temu)
Pracuję już od 2 lat i pracy bym nie zmienił. Dobrze zarabiam, firma daje możliwości i przede wszystkim warunki są atrakcyjne i stabilne
użytkownik
08.11.2018 (2 miesiące temu)
08.11.2018 (2 miesiące temu)
Pracuję już 3 lata i jestem zadowolony, stabilne warunki, atrakcyjne warunki zatrudnienia, dobra umowa, nie jakaś śmieciówka. Polecam, próbować swoich sił
użytkownik
16.11.2018 (2 miesiące temu)
16.11.2018 (2 miesiące temu)
Całkiem ciekawa praca, zawsze chciałam spróbować swoich sił w czymś takim, a doświadczenie to cenna rzecz, więc czerpię z tej pracy tyle ile mogę ;) warto
użytkownik
21.11.2018 (miesiąc temu)
21.11.2018 (miesiąc temu)
Praca w it jest teraz dość popularna, w ITSA można się wiele nauczyć, szczególnie jeśli się dopiero zaczyna pracę w branży :)
użytkownik
wczoraj 17:38
wczoraj 17:38
Firma, w której nie liczą się znajomości i każdy ma równe szanse, a pracownicy są szanowani. Każdemu życzę takiego pracodawcy.
użytkownik
13:27 (godzinę temu)
13:27 (godzinę temu)
Przepraszam bardzo, ale chciałbym coś wyjaśnić. Jest trochę osób, którym ciężko dogodzić, ale na czym polega problem? Bo nie widziałem żadnych działań z waszej strony, by poprawić tę sytuację. A zaczyna to dotykać też tych niezamieszanych. Dla dobra ogółu, zajmijmy się wszyscy pracą. Radzę również pogadać na spokojnie z kierownikami.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Warszawa

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Trade Marketing Director - international OTC company
This position aims at creating and implementing customer marketing strategy in close collaboration with Sales Director, marketing teams and other functions across the organisation. This person will manage a local team, drive the trade marketing agenda... ...
Warszawa
15.05.2018
Brand Manager
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Przygotowanie i realizację strategii marketingowej w wymiarze wizerunkowym i finansowym, Przekładanie strategii na roczny plan marketingowy oraz egzekucję aktywności marketingowych, Proaktywne monitorowanie i analizę danych rynkowyc...
Warszawa
15.05.2018
Poszukujemy osoby do Call Center! Nie sprzedaż
Dla nas liczy się wysoka jakość obsługi klienta.Klienci sami do nas dzwonią, a do naszych zadań należy:- odbieranie połączeń przychodzących;- profesjonalna telefoniczna obsługa klienta;- wprowadzanie informacji do bazy danych.Poszukujemy osób:- pozytywnie nastawionych- kreatywnych- komunikaty...
Warszawa
14.05.2018
Wynajem samochodów dla uber
UBER PARTNER POSZUKUJE KIEROWCÓW Poszukujemy aktywnych kierowców jeżdżących dla UBER lub osób bez doświadczenia, proponujemy dogodne warunki współpracy. Wszystkie koszty eksploatacyjne i serwisowe są po naszej stronie. KOSZTY PALIWA PO STRONIE KIEROWCY Oferujmy: wygodne...
Warszawa
14.05.2018
Pracownik biurowy
Zatrudnimy rzetelną, skrupulatną osobę do pomocy przy pracach biurowych.Do głównych obowiązków będzie należało:- wprowadzanie danych do systemu- skanowanie dokumentacji- inne prace biuroweOferujemy:- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie- umowa zlecenie dla osób studiujący...
Warszawa
14.05.2018

Najpopularniejsze tematy na forum

polskie jadło

cafe art

Trwa Lublin

Beliani

lsc

salus szczecin

novar

Konstanty Arkadiusz

maxpol rzeszów

okoklinik

mettler toledo

przeworsk

okomed

Torrecid

bat augustów

hendi

polski holding inwestycyjny

steel box

Polska wywiadownia gospodarcza

Randstad kielce

alab laboratoria

alab

poweron

Fronhoffs

affidea

hutchinson

Iwona Oleksiak

Beetsma Jasło

regulacji energetyki

BFF polska

magellan

bff

bank spółdzielczy

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin