test

Opinie o Nest Bank S..A.

Korzystałeś z usług Nest Bank S..A.? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Były Pracownik Nest Bank
Data: 2018-07-12 08:39

Wizyt: 983
Komentarzy: 2
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
12.07.2018 (7 miesięcy temu)
12.07.2018 (7 miesięcy temu)

Nest Bank S..A.

Witam Wszystkich!
Jestem już byłym pracownikiem jednego z oddziałów Nest Bank.
Rekrutacja rzeczywiście daje wiele do życzenia ale o tym że już na samej rekrutacji zostaleś oszukany dowiesz się z upływem miesięcy.
Wynagrodzenie podstawowe nie wiem jak mieli inni pracownicy moje wynagrodzenie to było 3000 brutto przy czym na rozmowie rekrutacyjnej podana była kwota że interesuje mnie wynagrodzenie na poziomie 4000 brutto przy podpisaniu umowy została przekazana mi informacja że po okresie próbnym otrzymam wyższe wynagrodzenie. Okres próbny 3 miesiące minął po upomnieniu się o swoje wynagrodzenie realizując comiesięczny target na poziomie 120 do 200% dyrektor regionalny nie wyraził zgody na wnioskowanie o podwyżkę dla mnie demotywujące niestety.
Brak informacji o lokatach lojalnościowych -20% co miesiąc z kwoty brutto wynagrodzenia premiowego potrącone na nacudowną lokatę którą jeżeli bedziesz pracownikiem to otrzymasz po 13 miesiącach o wartości 125% ( i też nie wiem ponieważ mój staż w nest to 10 miesiecy) i tu kolejna porażka ponieważ są to Twoje uczciwie zarobione pieniądze to jako LOJALNOŚĆ PRACODAWCA UWAŻA I UWZGLĘDNIA TO W WEWNĘTRZNYM REGULAMINIE PREMIOWYM którego nigdy nie otrzymasz do podpisu ponieważ postawą jego funkcjonowania jest co miesięczne poinformowanie Cię o nim na mailu. LOKATA LOJALNOŚCIOWA A ZAKOŃCZENIE WSPÓŁPRACY
- wypowiedzenie ze strony pracodawcy skutkuje tym że z LOKATY LOJALNOŚCIOWEJ otrzymasz 40% kwoty potraconej Ci na LOKATĘ LOJALNOŚCIOWĄ (60% tej kwoty UCZCIWIE ZAROBIONYCH PRZEZ CIEBIE PIENIĘDZY PRZEPADA) Natomiast te 40% wypłacone Ci zgodnie z regulaminem premii podam na przykladzie premia październik 2017 potracona kwota 1000 zł. Wypłata nastąpi w listopadzie 2018 a pracownikiem byleś załóżmy do 30.06.2018. Podsumowując popotrącenie na LOKATĘ LOJALNOŚCIOWĄ z premii za maj 2018 dostaniesz oczywiście tylko 40% tej kwoty w czerwcu 2019 roku. Na moje pytanie na jakiej podstawie prawnej ( nie jestem już pracownikiem) chcą mi wypłacić moje pieniądze od miesiąca nie mam informacji ze strony pracodawcy. Jakiś ZUS bądź US powinien być zapłacony ale zgodnie z prawem brak stosunku pracy i jak mniemambrak moich pieniedzy :(((
- wypowiedzenie ze strony pracownika i tu z LOKATY LOJALNOŚCIOWEJ otrzymasz okrągłe 0 zł. TWOJE UCZCIWIE ZAROBIONE PIENIĄDZE PÓJDĄ W NIEPAMIĘĆ.
Lojalność, obok zaufania i solidarności, jest częścią kapitału społecznego. Zaufanie, lojalność i solidarność uznaje za podstawowe składniki każdej wspólnoty moralnej. Lojalność to "powinność nienaruszania zaufania, jakim obdarzają nas inni i wywiązywania się z podjętych zobowiązań". RACZEJ MOŻNA POLEMIZOWAĆ CZY DLA NEST BANK LOJALNOŚĆ MA TAKIE SAME ZNACZENIE.
TEORIA PREMII ROCZNEJ KTÓRĄ NIBY MASZ, masz jak sobie odłożyć a właściwie twój pracodawca skrupulatnie ci odłożę jeżeli będą twoje wynagrodzenie premiowe przekraczały kwotę 10000 brutto to każda złotówka powyżej zostanie odłożona ci na premię roczną i wypłacona kolejnego roku kalendarzowego do końca miesiąca lutego ale nie do końca jest tak pięknie w praniu Wygląda to tak że jeżeli nie wykonasz średniego planu rocznego na poziomie 100% możesz pożegnać się ze swoimi pieniędzmi. BEZ KOMENTARZA.
Nie jestem pracownikiem ponieważ niewygodnych ludzi się eliminuje! Po złożonym wniosku o mobbing, zgłoszeniu naruszania kodeksu pracy a przede wszystkim zmuszania do łamania prawa bankowego dostarczony mi został dokument wypowiedzenia w trybie natychmiastowym, mój przełożony stał nade mną jak nad złodziejem dając mi 15 minut na spakowanie się i wyjście z oddziału upokażające.
Nie polecam pracy w NEST BANK
Długo by pisać o nieprzyjemnych sytuacjach związanych z tą pracą na 17 letnie doświadczenie pracy głównie w bankowości ostatnie 10 miesięcy w NEST BANK porażka.
Najgorsze jest to że jeszcze latami będę się sądzić a nie wspomnę że czekać na swoje pieniądze.
użytkownik
7 lut (9 dni temu)
Część, system wynagrodzeń jest omawiany szczegółowo na szkoleniu, jednak faktycznie nie jest on specjalnie motywujący, choć uważam, że jest to jedna z nielicznych instytucji finansowych, która wciąż daje zarobić fajne pieniądze.
Mam inny problem, jestem tutaj drugi miesiąc, oczywiście realizuję plany, gdyż na start są śmieszne - przynajmniej dla osoby z doświadczeniem w branży. Gdybym nie miał kontroferty pewnie bym pozostał, bo mamy nowy zespół ambitnych ludzi, którzy pewnie w niedługim czasie będą w czołówce, jako oddział, jednak jak pomyślę ile mógłbym stracić po przepracowaniu roku i chęci odejścia to już teraz wolę zmienić pracodawcę - no złotówa ze mnie nie powiem, że nie :)
Mimo omówienia kwestii premii na szkoleniu oraz zapoznaniu się z umową nie potrafię jednoznacznie stwierdzić, czy dostanę premie za wypłacone kredyty w styczniu i lutym jeżeli odejdę z końcem lutego. Jeden paragraf umowy sugeruje, że tak jeśli przepracuję pełen miesiąc, inny że jednak nie. Ten inny mniej więcej stanowi tak, że do premii są uprawnieni pracownicy, którzy są pracownikami spółki na dzień przyznania premii. Jednak umowa nie określa, jaka data kryje się pod pojęciem "dzień przyznania premii". Jest to dzień wypłaty kredytu? ostatni dzień miesiąca rozliczeniowego, a może dopiero ten dzień następuje po uznaniu arkuszy premiowych, który następuje dopiero w następnym miesiącu po miesiącu rozliczeniowym.
Ktoś może kończył współprace i odpowie na pytanie, czy wypłacają premię za kredyty po wypowiedzeniu umowy przez pracownika (pomijam CAP i lokatę lojalnościowa)????

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Nicols

inwentaryzacja niemcy

wts

westa clean

westa

Polska grupa farmaceutyczna

Kirchhoff Gniezno

Kirchoff

lekam

celther

Informatronik Łukasz Budzisz

poznań job

goslik

east power

fundacja fly

Gliwice

timler

abb łódź

aspol

job talent

mila

Expo team

Telefonika

Telefonują

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin