test

Opinie o Prywatne Przedszkole Eko Park

Korzystałeś z usług Prywatne Przedszkole Eko Park ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Bartek Nowak
Data: 2019-01-18 01:22

Wizyt: 229
Komentarzy: 6
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
18 sty (miesiąc temu)
18 sty (miesiąc temu)

Prywatne Przedszkole Eko Park

Co sądzicie na temat placówki? Godna polecenia? Szukam opinii, ponieważ zastanawiam się czy posłać tam córkę. Będę wdzięczna za każdą pomocną informację
użytkownik
18 sty (miesiąc temu)
18 sty (miesiąc temu)
Jak najbardziej polecam, pracują tam wychowawcy z powołaniem a chyba o to chodzi. Mój synek to aż często nawet nie chce wychodzić jak po niego przychodzę. A chodzi zawsze bardzo chętnie bez grymasu na buzi. Także ze swojej strony polecam :)
użytkownik
18 sty (miesiąc temu)
18 sty (miesiąc temu)
Tak, tak, tak! Przedszkole poleciła mi koleżanka i jestem jej ogromnie za to wdzięczna. Córeczka chodzi z uśmiechem na twarzy, codziennie po dniu w przedszkolu wypowiada się w samych superlatywach o "ciociach" i reszcie dzieciaków. Panuje bardzo domowa miła atmosfera :)
użytkownik
18 sty (miesiąc temu)
18 sty (miesiąc temu)
Zgadzam się z poprzednikami. Przedszkole Eko-Park jest na prawdę godne polecenia. Cieszę się, że posłałam tam synka. Wychodzi zawsze z uśmiechem na twarzy a dla mnie jako dla matki jest to jak miód dla serca
użytkownik
18 sty (miesiąc temu)
18 sty (miesiąc temu)
Ja również polecam przedszkole Eko-Park. Moje dziecko chodzi do tego przedszkola i mogę w 100% polecić! Nie muszę się martwić o to czy moje dziecko jest bezpieczne, wiem, że czuwa nad nim wykwalifikowana kadra pedagogiczna :) Idąc do pracy czuję się spokojna o swoją pociechę. Gorąco polecam.
użytkownik
18 sty (miesiąc temu)
18 sty (miesiąc temu)
Zarówno ja, mąż jak i nasz Szymek jesteśmy bardzo zadowoleni z przedszkola Eko-Park. Synek chodzi z uśmiechem do twarzy. Panuje bardzo dobra atmosfera. Teraz gdy z mężem planujemy drugie dziecko, wiem że na pewno poślę je również do tej placówki.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Motorol

philips kętrzyn

frank tour

kmr

skiold

dima

agata meble

polmlek
motoprofil

tech band

tech band bielsko

Akzo Nobel

Akzonobel

Avis

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin