test

Opinie o Top-Artshop Hanna Przybylska

Korzystałeś z usług Top-Artshop Hanna Przybylska? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Marcin
Data: 2018-06-04 18:18

Wizyt: 830
Komentarzy: 2
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
4 cze (5 miesięcy temu)
4 cze (5 miesięcy temu)

Top-Artshop Hanna Przybylska

Zamówiłem u nich towar, czekałem ponad tydzień, zapewniano mnie, że towar wyszedł, nawet podano numer przesyłki. Później okazało się, że numer przesyłki został zmyślony przez nich, a paczka w ogóle do mnie nie wyszła. Kiedy do nich zadzwoniłem, w opryskliwy sposób odpowiedziano mi, że towar do mnie nie dotrze i rzucono słuchawką. Sprawdziłem i okazało się, że nadal oferują ten towar na allegro, a mnie tak oszukali. Na ten towar czekało około 20 moich klientów - każdemu z nich musiałem z osobna tłumaczyć, że nie otrzyma zamówionego przedmiotu, ponieważ zostałem oszukany przez dostawcę o nazwie TOP-ART SHOP Anna Przybylska. Uważajcie na nich, bo to prawdziwi wyuzdani oszuści.
użytkownik
4 paź (miesiąc temu)
4 paź (miesiąc temu)
Należałoby sie kontaktowac e-mailowo. Ja nie mam takich problemów w z zakupami u Państwa Przybylskich Jak Pan. Pozdrawiam serdecznie :) i życzę e udanych zakupów A te obraźliwe opinie niech Pan sobie włoży w buty może będziesz Pan wyższy :)

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Hanna

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Ogłoszenia w odległości do 25 km od centrum miejscowości
Kierowca kat. C+E
Zakres obowiązkówAgnieszka Mazur KOFLEX, Grzegorz Łepecki, . ...
Moszczona
19 kwi
Operator koparki
Zakres obowiązkówAgnieszka Mazur KOFLEX, Grzegorz Łepecki, . ...
Moszczona
19 kwi
Kierowca
dam pracę Stanowisko kierowca Nick: KOFLEX Miejscowość: Zarzecze Region: lubelskie Telefon kontaktowy: 517 249 623 Staż pracy: 0-5 lat Kategorie praw jazdy: C E Twoje oczekiwania wobec stanowiska pracy: kierowca samochodu ciężarowego ...
Moszczona
18 kwi
Opiekunka domowa
Opis zadańkontakt przez PUP, Agnieszka Kuryłowicz, [email protected] ...
Wyryki
18 kwi
Pomoc kuchenna oraz stanowisko bufetowej
Zakres obowiązkówkontakt przez OHP, , . ...
Okuninka
11 kwi

Najpopularniejsze tematy na forum

Gardner Aerospace

polmlek

kirhoff

Befared

Grupa Kęty

raks

osmo

automatic systems

regius

starz
starz polska
mpk

legipol

Norwegia

reserved olsztyn

stocznia
com40

Softsystem

Soft system

warszawa

Konstanty Arkadiusz

Makro zabrze

nawrot

viacom

apteka niezapominajka

german logistic

apteki słoneczne

Kirchhoff Gniezno

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin