test

Opinie o Yuniversal Podlaski Sp. z o.o.

Korzystałeś z usług Yuniversal Podlaski Sp. z o.o.? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): ruda
Data: 2018-06-29 22:50

Wizyt: 649
Komentarzy: 1
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
29.06.2018 (7 miesięcy temu)
29.06.2018 (7 miesięcy temu)

Yuniversal Podlaski Sp. z o.o.

Najgorszy znany mi deweloper. Zapisy podpisanej umowy deweloperskiej są co chwilę łamane, nie wywiązuje się z nich. Zaczynając od dnia wydania lokalu a kończąc na sposobie rozliczeń po wydaniu. Narzuca ryczałty niezgodne z postanowieniami umowy (znacznie wyższe kwoty niż wynikało by to z zapisów umowy). Lokale znacznie odbiegają od norm budowlanych, ściany są krzywe, krzywe sufity, nie trzymające poziomów, do tego porysowane parapety, okna i obtłuczone ściany. Lokale nie są przygotowywane do odbiorów technicznych świadczy o tym śmród w momencie otwarcia drzwi do lokalu. Kierownik budowy nie zna norm budowlanych i posiada wadę wzroku, jednak nie nosi okularów, przez co nie dostrzega widocznych gołym okiem usterek. Wykonują instalację jak im wygodniej a nie tak jak jest w projekcie budowlanym.
Dodatkowo reprezentuje ich pewna kancelaria adwokacka, która nie ma najmniejszego pojęcia jak wygląda rzeczywistość, którą sprzedaje ich klient. Adwokaci wypowiadają się na temat umowy, ktorej treści nie znają, świadczy o tym chociaż by fakt, że szukają procedury likwidacji usterek w jej treśc
Autor: Reklama
29.06.2018 (7 miesięcy temu)

Yuniversal Podlaski Sp. z o.o.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Podlaski

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Telemarketer, praca zdalna z domu
Sprzedaż szkoleń, wysyłanie maili z zaproszeniem na szkolenie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Umowa zlecenie. Justyna Paź. ...
Podlaski
14.04.2018
Masztalerz
codzienne terminowe, regularne karmienie i pojenie koni, wyprowadzanie koni na wybieg i pastwiska, czyszczenie i pielęgnacja koni, utrzymanie porzadku w stajniach i wokół, pomoc przy doraźnych zabiegach weterynaryjnych i zootechnicznych, pomoc w przygotowaniu ko...
Podlaski
09.04.2018
Asystent do spraw ksiä˜gowoåšci
prowadzenie dziennika korespondencji, przyjmowanie dokumentów klienta, wydawanie dokumentów klienta, prowadzenie rejestracji dokumentów. Nie dotyczy. Dorota Karpińska. ...
Podlaski
20.03.2018
Pracownik biurowy
wg. programu stażu. Nie dotyczy. Rafał Adaśko. [email protected] ...
Podlaski
16.03.2018
Referent
wg. programu stażu. Nie dotyczy. Rafał Adaśko. [email protected] ...
Podlaski
16.03.2018

Najpopularniejsze tematy na forum

kmd

mellow

fedex
wrocław

viando

chirurg dziecięcy gdańsk

Strunobet

chirurg dziecięcy

eljot

bogdan kolebacz

pekabex

janusz czarski

eniro Walter infor

ibm wrocław

ibm lidl itmagination

limbor

agora

reac

Valeo skawina

medlab

agrolok
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin